اخبار

اختصاصی بسپار/ WACKER تولید silicone release agent غیر فسیلی را آغاز کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمرWACKER اعلام کرد که تولید silicone release agent غیر فسیلی را آغاز کرده است. DEHESIVE eco release agent با استفاده از متانول غیر فسیلی که از مواد اولیه تجدید پذیر بدست آمده است تولید می شود. در حال حاضر WACKER تنها تولید کننده ای است که silicone release agent غیر فسیلی جهت صنایع برچسب و film-coating تولید می کند.

WACKER محصول DEHESIVE eco را پیشنهاد می کند. این محصول یک روش فاقد منابع فسیلی و محافظ منابع را جهت تولید release coating ارائه می کند. WACKER در واحد های تولید سیلیکون هم از متانول فسیلی و هم از متانول زیستی (گیاهی) استفاده می کند. در تولید محصولات DEHESIVE eco ، صد در صد متانول فسیلی با متانول مشتق شده از منابع تجدید پذیر جایگزین شده است. در بازاری که اهمیت حفظ محیط زیست در حال افزایش می باشد ، استفاده از محصولاتی مثل DEHESIVE eco یک مزیت برای مصرف کنندگان محسوب می شود. به گفته Dr. Hans Lautenschlager مسوول بخش release coating در WACKER SILICONES ، شرکت WACKER تنها شرکتی است که silicone release coating فاقد مواد فسیلی تولید کرده است.

محصولات DEHESIVE eco یک سامانه پوششی شامل DEHESIVE eco 902 AMA release coating ، CRA eco 17 controlled-release additive ، WACKER eco V90 crosslinker و WACKER eco C 05 catalyst می باشد. تمام این محصولات با دقت فرموله شده اند و مطابق استاندارد های مربوط به release coating می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا