اخبار

اختصاصی بسپار/ WACKER ظرفیت تولید پودرها و دیسپرسیون های VAE را افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر WACKER اعلام کرد که پروژه افزایش ظرفیت تولید دیسپرسیون های وینیل-استات-اتیلن کوپلیمر (VAE) و پودر های پلیمری VAE دیسپرس شونده در آب را در کارخانه Nanjing چین به پایان رسانده است. WACKER در این پروژه حدود 100 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

در این پروژه یک راکتور جدید برای تولید دیسپرسیون های VAE و یک خشک کن (spray dryer) جدید برای پودر های پلیمری دیسپرس شونده در آب نصب شده است. بدین ترتیب ظرفیت تولید WACKER در کارخانه Nanjing به بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است. بنابراین WACKER قادر خواهد بود تقاضای در حال رشد مشتریان (بویژه در صنایع ساختمانی چین) برای بایندر های با کیفیت بالا را تامین کند. به گفته Christian Hartel مدیر Wacker Chemie AG، پودر های دیسپرس شونده و دیسپرسیون های VAE این شرکت را قادر می سازد تا بتواند نیاز های در حال رشد بازار ساختمانی چین برای بایندر های با کیفیت بالا را برآورده سازد.

این بایندر ها برای کاربرد های مختلفی از جمله چسب کاشی و غشا های ضد آب (waterproofing membranes) استفاده می شوند. این افزایش ظرفیت در کارخانه Nanjing موقعیت WACKER را در بازار های جهانی بعنوان یک شرکت پیشرو در تولید پودر های پلیمری و دیسپرسیون های وینیل- استات – اتیلن استحکام خواهد بخشید. به گفته Alvin Hu رئیس WACKER China این سرمایه گذاری نشان دهنده تمرکز شرکت WACKER بر روی بازار چین می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا