اخبار

اختصاصی بسپار/ WACKER واحد های جدیدی برای تولید سیلیکون تاسیس می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر WACKER قصد دارد یک مجموعه جدید برای تولید سیلیکون در سایت Charleston واقع در ایالت Tennessee امریکا تاسیس کند. این شرکت مطالعات امکان سنجی این طرح را آغاز کرده است. در مرحله اول WACKER قصد دارد کارخانه های تولیدی برای لاستیک سیلیکونی و درزگیر سیلیکونی (که برای مثال در کاربرد های ساختمانی استفاده می شوند) تاسیس کند.

همچنین قصد دارد واحد هایی برای تولید مواد سیلیکونی واسطه تاسیس کند. این پروژه توسعه ای چندین سال زمان خواهد برد و سرمایه لازم برای این پروژه بیش از 200 میلیون دلار می باشد. با انجام این پروژه بیش از 200 شغل جدید در سایت Charleston ایجاد خواهد شد. در فاز های بعدی ، کارخانه های تولیدی برای سایر محصولات مثل پلیمر های دارای گروه های انتهایی سیلان (که بعنوان بایندر در فرمولاسیون درزگیر ها و چسب های با کیفیت بالا استفاده می گردند) ، سامانه های ضد آب مایع و چسب های زیست سازگار کف های چوبی تاسیس خواهد شد. WACKER از سال 2015 در سایت Charleston پلی سیلیکون های با خلوص بالا جهت نیمه هادی ها و صنایع خورشیدی تولید می کند. از سال 2019 در این کارخانه ، سیلیکای پیروژنیک با نام تجاری HDK نیز تولید شده است.

هدف شرکت آلمانی WACKER دستیابی به فروش بالای 10 میلیارد یورو تا سال 2030 می باشد. به گفته David Wilhoit رئیس WACKER در امریکا ، تقاضا برای سیلیکون در امریکا در سال های اخیر بالای رشد متوسط بوده است. با این سرمایه گذاری WACKER موقعیت خود را در دومین بازار بزرگ مواد شیمیایی جهان استحکام خواهد بخشید. WACKER دومین تولید کننده بزرگ سیلیکون ها در جهان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا