اخبار

اختصاصی بسپار/ Wanhua هاردنر ایزوسیانات جدیدی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Wanhua Chemical تولید محصول جدیدی را آغاز کرده است. این محصول جدید با نام تجاری WANNATE IT-170B به بازار عرضه می شود. این محصول جدید یک عامل سخت کننده ایزوسیانات سریع خشک شونده بر پایه IPDI (ایزو فورون دی ایزوسیانات) می باشد.

این محصول دارای مقاومت آب و هوایی عالی ، حفظ رنگ و خواص مکانیکی خوب می باشد. مهمترین ویژگی آن زمان خشک شدن کوتاه آن می باشد. ویژگی های این هاردنر به شرح زیر می باشد: – خشک شدن سریع: این هاردنر دارای زمان خشک شدن فیزیکی کوتاهی می باشد و می تواند سرعت خط تولید را افزایش دهد. – واکنش پذیری پایین: این موضوع باعث افزایش طول عمر مخلوط (pot-life) شده و باعث پایداری عالی محصول رقیق شده می شود. – سازگاری خوب با رزین ها: سازگاری خوب با رزین های مختلف باعث افزایش انعطاف پذیری جهت فرمول نویسان و تولید کنندگان رنگ می گردد. WANNATE IT-170B می تواند هم در سامانه های هوا خشک و هم در سامانه های پخت شونده مثل پوشش های صنعتی ، پوشش های اتومبیلی و پوشش های OEM استفاده شود.

شرکت Wanhua Chemical تولید کننده انواع ایزوسیانات ها شامل MDI ، TDI ، HDI ، IPDI ، پلی استر های پلی ال و پلی اتر های پلی ال می باشد. دفتر مرکزی آن در Yantai واقع در استان Shandong چین قرار دارد. این شرکت دارای 5 واحد تولیدی در چین (واقع در شهر های Yantai ، Ningbo ، Meishan ، Fuzhou و Zhuhai ) و یک واحد تولیدی در مجارستان می باشد. این شرکت دارای دفاتر فروش در کشور های ژاپن ، کره جنوبی ، سنگاپور ، اندونزی ، ویتنام ، تایلند ، هند ، روسیه ، امریکا ، مکزیک ، برزیل ، ترکیه و امارات می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا