اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پیش بینی بازار دی اکسید تیتانیم تا سال 2028

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر بر اساس گزارش جدید منتشر شده بوسیله Grand View Research, Inc. ، پیش بینی می شود بازار جهانی دی اکسید تیتانیم تا سال 2028 به 32.41 میلیارد دلار برسد. افزایش مصرف این محصول به عنوان مواد پوششی ویژه در صنایع خودرویی و سامانه های photovoltaic باعث رشد مصرف این محصول در دوره مذکور می شود. صنایع رنگ ها و پوشش ها در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته اند و این رشد عمدتا در رنگ های ساختمانی، خودرویی، پوشش های مورد استفاده در صنایع هوایی و صنایع انرژی بوده است.

از آنجا که رنگدانه دی اکسید تیتانیم به عنوان رنگدانه سفید کننده در رنگ ها و پوشش ها استفاده می شود، رشد مصرف رنگ ها باعث رشد مصرف جهانی دی اکسید تیتانیم شده است.

افزایش آگاهی مصرف کنندگان در کشور های در حال توسعه مثل کشور های BRICS موجب افزایش مصرف مواد بهداشت فردی و در نتیجه رشد قابل توجه صنایع آرایشی شده است. افزایش مصرف این محصول بعنوان جاذب نور UV و عامل سفید کننده در کالا های آرایشی باعث افزایش مصرف دی اکسید تیتانیم در دوره زمانی پیش بینی شده خواهد شد. پیش بینی می شود استفاده از دی اکسید تیتانیم در بازار پلاستیک ها در دوره زمانی مذکور بیشترین رشد را داشته باشد. خواص عملکردی دی اکسید تیتانیم شامل مقاومت آب و هوایی، سفیدی و پوشش نقش مهمی در کیفیت و کارایی محصولات پلاستیکی ایفا می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا