اخبار

اخذ گواهینامه دانش بنیان نوآور/ آریاساسول سومین شرکت در حوزه تولید گریدهای نسل جدید

بسپار/ایران پلیمر شرکت پلیمر آریاساسول از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان یک شرکت دانش بنیان نوآور معرفی شد.

 به نقل از روابط عمومی، شرکت پلیمر آریاساسول با تولید گرید LEC 1969 اولین گرید تخصصی پلی اتیلن سبک با کاربری Extrusion Coating در ایران در راکتور لوله‌ای نسل جدید خود، پس از شرکت‌های معظم Sabic و Dow chemical، بعنوان سومین شرکت در حوزه تولید گریدهای نسل جدید Extrusion Coating (دومین Segment پرمصرف جهانی LDPE) مطرح شده و بواسطه آن موفق به اخذ گواهینامه دانش بنیان نوآور شده است.

این شرکت دانش‌بنیان، می‌تواند در سطح کشوری سرویس‌های تحقیقاتی ارائه دهد و همچنین از ظرفیت سایر شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کند و هم‌افزایی این ظرفیت‌ها، ثمرات بسیار خوبی خواهد داشت. بی شک یکی از جبهه‌هایی که به صورت جدی می‌تواند به اقتصاد کشور کمک مؤثر کند حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است و حرکت شرکت‌ پلیمر آریاساسول به این سمت، موجب افزایش ثروت و رشد اقتصادی کشور می‌شود.

همچنین این شرکت درنظر دارد با اتکا به دانش‌بنیان‌ها، تولیداتی در کلاس جهانی، محصولاتی با کیفیت برتر و قیمتی مناسب و رقابتی و همراه با سرویس‌های جانبی در بازار داخلی و خارجی تولید و ارائه کند و در جهت اهداف اقتصادی ملت ایران گام بردارد. اقدامات انجام شده در شرکت پلیمر آریاساسول برای تولید گریدهای جدید محصولات و همچنین دانش‌بنیان شدن حرکت در مسیر سیاست تعیین شده از سوی رهبر انقلاب مبنی بر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا