اخبار

ادعای پایداری تامین برق سراسری کشور با همکاری وزارت نفت و نیرو توسط رییس پژوهشگاه نیرو/ سعید زکایی: شهرک صنعتی کاسپین در هفته گذشته 4 روز برق نداشت!

بسپار/ایران پلیمر در شرایطی که رئیس پژوهشگاه نیرو با اشاره به ناترازی و رشد مصرف برق در فصل تابستان امسال، اداعا کرده استکه با تمهیدات و همکاری وزارت نفت و وزارت نیرو اقدامات مثبتی در جهت تامین و پایداری برق سراسری کشور انجام شده، سعید زکایی، مدیرعامل شرکت پارساپلیمر شریف از قطعی 4 روزه برق در شهرک صنعتی کاسپین طی هفته گذشته خبر داده می دهد!

 مجید عمیدپور رئیس پژوهشگاه نیرو در دومین نشست هم اندیشی تدوین چشم انداز و راهبردهای نوین صنعت پتروشیمی، اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه در سال های گذشته موفق به کسب پیشرفت های بسیار خوبی در زمنیه تولید انواع محصولات پتروشیمیایی شده است.

وی با اشاره به ناترازی و رشد مصرف برق در فصل تابستان امسال، گفت: با تمهیدات و همکاری وزارت نفت و وزارت نیرو اقدامات مثبتی در جهت تامین و پایداری برق سراسری کشور انجام شده است.

عمیدپور، با تاکید براین که صنعت پتروشیمی در فرایند بهینه سازی انرژی از موقعیت خوبی برخوردار است و راهکارهای اعمال شده در این زمینه موثر و تاثیرگذار بوده است، گفت: براساس مطالعه های انجام شده صنایع پتروشیمی می توانند با شناسایی راهکارها و استاندارزسازی آن در فراینه بهینه سازی انرژی، میزان بهره وری و ارزش افزوده را افزایش دهند و ما در این مسیر آماده هرگونه همکاری و تعامل با شرکت های پتروشیمی هستیم.

رئیش پژوهشگاه نیرو، استفاده از فناوری های نوین و هوشمند سازی در صنعت برق را یک از اولویت های دولت خواند و خاطر نشان کرد: استاندارد سازی تجهیزات انرژی بر صنعت نفت می تواند شدت مصرف برق را در بخش صنایع کاهش دهد.

 

نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا