اخبار

ارایه کامپوزیت‌های جدید با کاربرد در صنعت خودروسازی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت John Manville سری جدید کامپوزیت‌های خود را تحت عنوان OS-6، NCF-6 و CR-6 برای کاربرد در صنعت خوردسازی برای اولین بار در نمایشگاه JEC World 2019 در پاریس معرفی کرده است. 
سری کامپوزیت‌های OS-6 کامپوزیت‌های ورقه‌ای AP-Nylon هستند که با الیاف پیوسته تقویت شدند که سبب ارتقای خواص مقاومت ضربه، استحکام و چقرمگی در آن‌ها شده است. این سری کامپوزیت‌ها امکان شکل‌گیری را در عین مقاومت ضربه دارند. سری کامپوزیت‌های NCF-6 نیز با استفاده از پارچه‌های بدون چین و با چگالی بالا تقویت شده‌اند که استفاده از این روش پیش‌تر در Organosheet ها امکان‌پذیر نبود. این محصول پیشرو قابلیت‌های بسیار عالی در استحکام، چقرمگی و مقاومت ضربه در کاربردهای ساخت خودرو ارائه می‌کند.
دو سری CR-6 و NFC-6 در طراحی بسیار منعطف است و مجموعه‌ای از مواد را برای طراحان محصول فراهم می‌کند که امکان طراحی سبک را در خودرو ایجاد می‌کند. ورقه‌های کامپوزیت گرماسخت این شرکت خواص استثنایی، زمان چرخه‌های کوتاه‌تر و قابلیت بازیافت را در عین هزینه‌های قابل قبول این مواد ارائه کرده است که در به کارگیری آن‌ها در بازار تاثیرگذار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا