اخبار

ارزش 36 میلیارد دلاری بازار جهانی ماشین‌آلات فرایندسازی پلاستیک‌ها تا سال 2019

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، انتظار می‌رود بازار جهانی ماشین‌آلات فرایندسازی پلاستیک‌ها بطور سالانه با رشد 4% در سال 2019 به ارزش 35/8 میلیارد دلار برسد. پس از بحران اقتصادی در سال 2009، نرخ عرضه و تقاضا در بسیاری از نقاط جهان با سرعت بیشتری در حال رشد است.

چاپ‌گرهای سه‌بعدی که در دهه گذشته در بازار پلاستک‌ها بیگانه بودند، هم‌اکنون با سرعت بسیار بالای در حال رشد بوده و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت پذیرفته انتظار می‌رود ارزش بازار این محصول در سال 2019 به 2 میلیارد دلار برسد. این روند صعودی ماشین‌آلات فرایندسازی پلاستیک‌ها ادامه دار بوده و بازارهای جدیدی همچون دندان‌پزشکی، کاربردهای آموزشی و پزشکی برای این محصولات ایجاد خواهد شد.

در این بین، دستگاه‌های قالب‌گیری تزریقی عام‌ترین محصول مورد استفاده در صنعت پلاستیک خواهد بود؛ این امر به گسترده ‌بودن کاربرد این دستگاه‌ها و کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط آنها نسبت داده شده است. بدین ترتیب، دستگاه‌های قالب‌گیری تزریقی دو پنجم کل تقاضای دستگاه‌های فرایندسازی پلاستیک‌ها را در سال 2019 به خود اختصاص خواهند داد.

مناطق آفریقا/خاورمیانه و آسیا/اقیانوسیه بیشترین میزان رشد در این بازار را تا سال 2019 به خود اختصاص خواهند داد. بازار منطقه آسیا/اقیانوسیه توسط کشورهای در حال توسعه نظیر ویتنام، هند و اندونزی که در آنها صنعت پلاستیک با سرعت بالای در حال رشد است پیش خواهد رفت. بازار بزرگ و تاثیرگذار چین یک سوم بازار جهانی این صنعت را در سال 2019 از آنِ خود خواهد کرد. کشورهایی چون ترکیه و عربستان بازار منطقه آفریقا/خاورمیانه را پیش خواهند برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا