اخبار

از ۲۳ واحد تولیدی نمونه استاندارد در استان تهران تقدیر شد/ صنایع شیمی ساختمان آبادگران و لوله گستر خادمی در میان برگزیدگان

بسپار/ایران پلیمر  تجلیل از مدیران واحدهای تولیدی نمونه استان تهران، امروز با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران در اداره کل استاندارد استان تهران برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، پیام ویدئویی، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران به مناسبت گرامیداشت روز استاندارد استان تهران پخش شد.
محمودرضا طاهری، مدیرکل استاندارد استان تهران در این مراسم که به منظور رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت محدود برگزار شد، روز ملی کیفیت را به واحد‌های تولیدی که در رعایت استاندارد و افزایش سطح کیفیت تولیدات خود تلاش می کنند تبریک گفت.
وی با اشاره به شاخص های کیفی برای انتخاب واحد‌های نمونه اظهار داشت: امسال از بین ۹۰ واحدی که وارد رقابت شدند، ۲۳ واحد براساس شاخص‌های استاندارد به عنوان واحد نمونه استان تهران انتخاب شدند.
مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به تلاش سازمان ۷ سال اخیر برای ارتقای جایگاه ملی و بین‌المللی خود، ابراز امیدواری کرد: با اختصاص اعتبارات و ترسیم ساختار اداری در استانها بتوانیم در راستای اهداف متعالی سازمان گام برداریم .

انجمن ملی صنایع پلیمر اعلام کرده که صنایع شیمی ساختمان آبادگران و لوله گستر خادمی در میان برگزیدگان هستند. 

 

سازمان ملی استاندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا