اخبار

اختصاصی بسپار/ استاندارد سازی گزارش زیست پایداری سالانه برای صنعت لاستیک طبیعی در سال 2022

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر اعضای پلتفرم جهانی لاستیک طبیعی زیست پایدار (GPSNR)، پلتفرمی با مدیریت اعضا که برای تعریف زیست پایداری زنجیره ارزش لاستیک طبیعی بنا شده، سومین مجمع عمومی سالیانه خود را برگزار کردند. در این مجمع، تعدادی پارامترها برای اعلام در گزارش های سالیانه تایید شد که اعضای آن ملزم به رعایت آنها از سال 2022 به بعد هستند. از آن جایی که تا کنون بسیاری از کمپانی های عضو GPSNR تعهدات زیست پایداری در تولید لاستیک طبیعی را جزء سیاست های خود قرار داده اند، این امر باعث استاندارد شدن گزارش زیست پایداری در صنعت لاستیک طبیعی خواهد شد.

چون اعضای GPSNR حدود 50 درصد حجم تولید لاستیک طبیعی در دنیا را به خود اخصاص داده اند، توانایی آنها در ارائه گزارش با یک استاندارد ثابت، باعث تغییر ساختاری در این صنعت شده و از تبدیل این گزارش های هماهنگ به یک هنجار کلی اطمینان حاصل خواهد شد. مدیر GPSNR در این باره می گوید، در سومین مجمع عمومی ما، ما گامی فراتر به سوی پیشرفت الگوهایی برداشتیم که به اعضای ما این اطمینان را بدهد که محصولات و خدماتشان بر اساس قوانین GPSNR بوده و قابل نظارت برای پیشرفت های پیوسته خواهد بود.

بنا بر اعلام GPSNR، الزامات گزارش توسط صنایع بالادستی و پایین دستی و همچنین بازیگران جامعه مدنی مورد قبول قرار گرفته تا از پاسخگویی به آن اطمینان حاصل شود. بیش از 120 شرکت کننده، از جمله اعضای پلتفرم،شرکا و میهمانانی، در سومین مجمع عمومی مجازی GPSNR حضور داشته اند. به علاوه برای رای گیری درباره قطعنامه هایی مانند الزامات گزارش، اعضای GPSNR نماینده هایی برای کمیته اجرایی 2021-2022  شامل نمایندگانی از هربخش عضویتی  انتخاب کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا