اخبار

استفاده از رباتیک، این بار در بخش کنترل دستگاه‌های تولید پلاستیک

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، دو شرکت Comau و B&R قصد دارند با اجرای پروژه مشترک خود تحت عنوان openRobotics جنبه‌های جدیدی از ادغام فناوری رباتیک با ماشین‌آلات و خطوط تولید پلاستیک‌ها را معرفی نمایند. ربات‌های شرکت Comau قابلیت کار کردن تحت بار اعمالی بین 650-3 کیلوگرم را دارند.

با برنامه‌ریزی یکنواخت تمامی اجزاء خط تولید، شامل ربات‌های این شرکت، مشتریان از یک رویکرد جامع در مدیریت فرایند، عیب‌شناسی در خط تولید و تعمیر و نگهداری سود خواهند برد. این در حالی است که مورد مشابه ربات‌های این شرکت در بازار موجود نمی‌باشد. بعبارت دیگر، ربات‌های متداول و دستگاه‌ها همواره بر اساس سامانه‌های کنترلی مجزا از هم استوار بودند. اما این ضعف در سری جدید محصولات این شرکت برطرف شده است.

پروژه openRobotics این امکان را فراهم می‌آورد تا تمامی ربات‌های Comau بطور کامل و بدون عیب و نقصی بر روی دستگاه‌های خط تولید نصب شوند. در حقیقت، با استفاده از فناوری map ربات مورد نظر با نرم‌افزار دستگاه مورد نظر ادغام و همسان‌سازی می‌گردد. رابط‌های (interface) پیچیده کنونی هرگز قادر به ایجاد چنین فضای کاربری آسان و کارایی بالا نخواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا