اخبار

استقبال از نشست های B2B در ایران پلاست هیات های تجاری را شگفت زده کرد/ گفت و گو با برخی از بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه

بسپار/ ایران پلیمر ایده اختصاص سالنی برای مذاکره و گفت و گوی فعالان صنعت پلیمر ایران و دیگر کشورها، امسال و در اجرا، با استقبال گسترده ای روبرو شد. چنانکه فضای این نشست ها جنب سالن 35، طبقه دوم ستاد برگزاری نمایشگاه امروز و در دومین روز نمایشگاه هر لحظه مملو از تولیدکنندگان و فعالان صنعت پلاستیک و پلیمر بود که برای گفت و گو با هیات های بازرگانی و تولیدی از کشورهای ویتنام، افغانستان، آذربایجان، اقلیم کردستان عراق، کنیا و عراق نوبت داشتند.

به گزارش ستاد خبری ایران پلاست، در میان این هیات ها، تولیدکنندگان آب معدنی، در و پنجره UPVC، قطعات پلاستیک، لوله های پلی اتیلن و پی وی سی در کنار بازرگانانی که به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز کشور مطبوع خود هستند، دیده می شوند.

 

پروفسور Kodiaga از کشور کنیا به عنوان مدیر منطقه ای شرکت بین المللی Southern Delta به دنبال قطعات پلاستیکی به ویژه مخازن بزرگ پلاستیکی ست. وی بازار ایران را با توجه به قیمت و کیفیت محصولات تولیدی، بازاری پویا و جذاب برای کشورهای آفریقایی معرفی می کند. وی امیدوار است تا با شرکت های متعدد تولیدکننده قطعات پلاستیکی ملاقات کرده و بهترین انتخاب را به لحاظ کیفی انجام دهد.

 

نیهاد اروجف Nihad Orujov از شرکت Magna جمهوری آذربایجان، تولید کننده پروفیل و در و پنجره UPVC است. وی علاوه بر نیاز به مواد اولیه در برنامه های صنعتی آینده خود موارد متعددی چون ورود به صنعت تولید لوله و تولید مواد غذایی را هم عنوان می کند. وی در صدد است تا با بررسی توان تولیدکنندگان ایرانی برای فعالیت های آتی واحد تولیدی Magna برنامه ریزی کند. وی از تعداد نفراتی که برای مذاکره در سالن B2B هستند شگفت زده است!

 

احمد خالد Ahmad Khalid از شرکت ساختمانی Abdulhai Gardezi Construction Firm (ACF) از کشور افغانستان، یکی از شرکت های فعال در بازسازی زیرساخت های متلاشی شده افغانستان در طی سالهای متمادی جنگ در این کشور است. وی در پروژه های آبرسانی، ساخت سوله های صنعتی و راه اندازی سیستم های تصفیه آب فعال است. وی ایران پلاست را برای یافتن نیازهای زیرساختی کشور افغانستان برگزیده است و از روابط خوب دو کشور در توسعه روابط اقتصادی به نیکی یاد می کند.

 

نمایندگان  پترو ویتنام، Wan I. Suan و Yoan Luah به دنبال آشنایی با تولیدکنندگان و صنعت گران ایرانی هستند. محصول مشخصی برای خرید و کسب اطلاعات ندارند و به نظر می رسد بازار پایین دستی ایران را برای تامین خوراک و مواد رصد می کنند.

 

27 نفر از فعالین اقتصادی اقلیم کردستان شامل بازرگانان و تولیدکنندگان این اقلیم نیز در نمایشگاه حاضر هستند که با برنامه ریزی مشخص در سالن B2B حاضر خواهند شد.

 

شرکت هایی چون مهاب آرین کوپال، توسعه صنایع رضا، کیمیا جاوید سپاهان، آرسان پلاست، فراشیمی ایلام، فناوران رنگدانه سپاهان، گلچین، ساپل، صنایع بسته بندی پتروپک، انجمن صنایع پلیمر ایران، صنایع ورق ایران، پتروشیمی بوعلی سینا، روتنگران پارسه، تالار تجارت ارس، پگاه صنعت، پتروورق، مدیریت نوین، پلی پارس، نادی پک، داراپلاستیک غرب، پارس کیهان، اروندپلاست، پلاستونیک، صنایع پلاستیک صدف، پتروشیمی انتخاب و جمعی دیگر از مشارکت کنندگان نمایشگاه با حضور در سالن B2B با هیات های خارجی مذاکره کردند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا