اخباراخبار ویژه

گفت و گو با علیرضا آموخته، مدیر نمایشگاه: 100 غرفه گذار در نمایشگاه اصفهان پلاست و اصفهان پینتکس دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند

بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه های اصفهان پلاست و رنگ و رزین همزمان از 19 تا 22 اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد. علیرضا آموخته مدیریت نمایشگاه در گفت و گویی با ایران پلیمر به سوالات خبرنگار ما پاسخ و اطلاعات بیشتری را در خصوص نمایشگاه در اختیار خوانندگان بسپار قرار داد.

ایران پلیمر تثبیت تاریخ نمایشگاهها نقطه مثبتی در روند برگزاری آنها به شمار می رود. با اینحال نزدیکی به زمان برگزاری نمایشگاه چاینا پلاست و تعطیلات طولانی مدت فروردین آیا بر کیفیت تاریخ این دوره نمایشگاه های پلاست و رنگ و رزین اصفهان اثر نگذاشته است؟ آیا زمان تغییر نخواهد کرد؟

آموخته: با توجه به اینکه نمایشگاه اصفهان پلاست از مطرح ترین و معتبرترین عناوین استانی میباشد که طی دوازده دوره متوالی موفقیت آمیز در استان اصفهان و با حضور شرکتها و مجموعه های مطرح برگزار گردیده است، این موضوع تاثیر انچنانی بر حضور تولید کنندگان داخلی که بازار اصفهان برای آنها حائز اهمیت می باشد نداشته است و در این دوره نیز مجموعه هایی در حوزه های های پلاست، رنگ، پوشش های صنعتی و تجهیزات و صنایع وابسته در این رویداد حضور دارند. چاینا پلاس با وقفه یک ساله در فروردین ماه برگزار گردید و هم چنین با توجه به نوسانات ارزی حاکم، شرکتها و تولیدکنندگان استقبال بیشتری از حضور در بازارهای داخلی موفق همچون نمایشگاه های ایران پلاست و اصفهان پلاست(ISFAHANPLAST) و اصفهان پینتکس (ISFAHANPAINTEX)  می کنند و نمایشگاه چاینا پلاس بیشتر میزبان مدیران و واحدهای صنفی در قالب تورهای تجاری است.

ایران پلیمر با چه تشکل هایی امسال مشارکت داشته اید و چه تعداد غرفه گذار جذب شده است؟

با مجموعه های :

  • پتروشیمی های کل ایران
  • سازمان توسعه تجارت ایران
  • شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران
  • انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران
  • شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران
  • انجمن رنگ و پلاست اصفهان
  • اتحادیه رنگ و رزین اصفهان
  • شرکت شهرک های صنعتی استانها
  • پارک های علم و فناوری
  • معاونت محترم علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری
  • مجلات و نشریات تخصصی مکاتبات و اطلاع رسانی صورت پذیرفته ولیکن انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، انجمن پلیمر اصفهان، اتحادیه پلاستیک اصفهان، اتحادیه رنگ و رزین اصفهان، شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، شهرک رنگسازان از جمله تشکل هایی بوده اند که از برگزاری نمایشگاه حمایت کرده اند.

همچنین در حدود 100 شرکت مطرح و معتبر در استانهای اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، یزد، قم و مرکزی جذب و ثبت نام شده اند.

 

ایران پلیمر با توجه به برگزاری پر تعداد نمایشگاه های استانی به نظر می رسد سیاست های منطقه ای آنها نیز باید به طور متناسبی تغییر کند. برنامه شما در این خصوص چه بوده و چه خواهد بود؟

آموخته: افزایش همکاری با انجمن ها و اتحادیه های مرتبط و همفکری و دعوت به مشارکت از مجموعه هایی همچون شرکت شهرک های صنعتی استانها که حمایت مالی قابل توجهی از مشارکت کنندگان عضو این مجموعه در نمایشگاههای نموده و همچنین دعوت از هیئت های خارجی جهت افزایش بازار خارجی در این رویداد. تثبیت تاریخ برگزاری این رویدادها که باعث تثبیت این دو نمایشگاه به عنوان برند موثر بوده است.

تغییر ساعت برگزاری جهت افزایش استقبال بازدید کنندگان تخصصی و … از جمله اقداماتی بوده که در این خصوص صورت پذیرفته است.

 

ایران پلیمر هییت های تجاری داخلی و خارجی ، ارتباط با مراکز دانشگاهی و پزوهشی ، دعوت از مدیران دولتی شهرک های صنعتی و … از جمله عوامل موفقیت در جذب مشارکت کننده و میزان رضایت آنهاست. در این مورد چه برنامه هایی دارید؟

آموخته: مکاتباتی با سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص دعوت و میزبانی از سفرا و هیئت های تجاری کشورهایی همچون هند، سوریه، عراق و … صورت پذیرفته است و تا کنون حضور هیاتی از کشور صربستان قطعی شده است.

 

ایران پلیمر و در پایان؟ 

آموخته: از حمایتهای رسانه ای نشریه بسپار جهت اطلاع رسانی این رویداد جهت حضور مخاطبین تخصصی تشکر و قدردانی می کنم. یادآور می گردد آغاز به کار این نمایشگاه انشاالله روز سه شنبه 19 اردیبشهت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اصفهان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا