اخبار

اعتراض یروس ابراهیمی به هزینه اخذ غرفه در نمایشگاه تهران پلاست/ شهرداری هر متر فضای نمایشگاهی را به چه قیمتی در اختیار برگزارکننده گذاشته است؟/ پاسخ ستاد برگزاری نمایشگاه

بسپار می نویسد، یروس ابراهیمی، مدیرعامل شرکت کاجاران شب گذشته با انتشار اطلاعاتی در گروه های تخصصی تلگرامی اعتراض خود را نسبت به قیمت اجاره بهای غرفه در نمایشگاه تهران پلاست اعلام کرد. متن این اعتراض به شرح زیر است: 

 

“اعتراض اينجانب به قيمت غرفه در تهران پلاست 

درخواست رسيدگي و پاسخ را دارم. 

برگزار كننده محترم  لطفا توضيح دهيد،  شنيده ام كه شهرداري غرفه را متري پنج هزار تومان به شما واگذار كرده و شما با متري يكصد و سي هزار تومان واگذار مي كنيد. 

١- لطفا در صورتي كه شنيده من اشتباه است با مستندات آن را شفاف كنيد. 

٢- لطفا اگر صحت دارد توضيح دهيد كه چرا به اين مبلغ مي رسيد. 

ناگفته نماند كه ٢٥ درصد سود، حق مسلم شما است. 

قابل توجه تمام هم صنفي هاي محترم، عرايض اينجانب هيچ ربطي به هيات مديره انجمن ماشين سازان ندارد و كاملا نظر و درخواست شخصي مي باشد.”

 

صبح امروز ستاد برگزاری نمایشگاه بدون اشاره و پاسخ مستقیم به درخواست مطرح شده، توضیحاتی را در گروه تلگرامی ماهنامه بسپار منتشر کرد که عینا در ادامه آمده است: 

 

“جناب ابراهيمي عزيز
با سلام و احترام. 

كاش جنابعالي قبل از اينكه شنيده هاي خودتان را در فضاي مجازي منتشر مي كرديد براي اطمينان با برگزار كننده  تماس مي گرفتيد يا حداقل با مسئولان نمايشگاه شهر افتاب تماس مي گرفتيد و از صحت و سقم اين شايعه مطلع مي شديد بعد اگر قانع نمي شديد آن را باز نشر مي داديد. 
جهت استحضار جنابعالي شهرداري تهران صدها ميليارد تومان انجا هزينه كرده و بهترين امكانات را اماده كرده و هزينه نمايشگاههاي صنعتي مانند تهران پلاست هم كمترين تعرفه را نسبت به نمايشگاههاي مصرفي دارد. ضمن اينكه با اين قيمت، امسال تعرفه ارزي را هم حذف كرده است. 

با احترام- ستاد برگزاري نمايشگاه”

 

نمایشگاه بین المللی تهران پلاست نخستین دوره خود را از ششم تا نهم مهرماه جاری در محل جدید برگزاری نمایشگاه های تهران، شهر آفتاب برگزار می کند. این نمایشگاه که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از معتبرترین نمایشگاه های ایران و منطقه را دارد، در دور نخست خود تا حدودی گرفتار شتابزدگی است. نمایشگاه یاد شده با حمایت انجمن صنایع همگن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری و نیز انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران توسط شرکت مدیریت بین المللی تجارت و روادید آرسا به مدیریت دکتر علی خاکسار برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا