اخبار

اعزام هیات تجاری و فناوری به ارمنستان در شهریورماه

بسپار/ایران پلیمر یک هیات تجاری و فناوری با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه به کشور ارمنستان اعزام می‌شود.

 اعزام و برگزاری جلسات B2B برای شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از چهار برنامه مرکز تعاملات برای کمک به توسعه بازار بین‌الملل شرکت‌های دانش‌بنیان است و تاکنون بیش از ۹۰۰ برنامه اعزام توسط این مرکز برای شرکت‌ها برگزار شده است.

اعزام در حاشیه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بزرگ انجام می‌شود و در سال جاری نیز مرکز تعاملات ۲۴ برنامه اعزام به کشورهای مختلف برای شرکت‌های دانش بنیان درنظر دارد.

پیش از اعزام شرکت‌ها به کشور ارمنستان مطالعات میدانی در حوزه‌های تخصصی این شرکت‌ها و فرآیند متناظریابی برای آن‌ها انجام می‌شود.

هدف از انجام این فرآیند، برگزاری جلسات باکیفیت B2B در حاشیه نمایشگاه اکسپو ارمنستان برای شرکت‌ها است و شرکت‌ها در این سفر پس از بازدید از نمایشگاه اکسپو ارمنستان، حضور در جلسات B2B تجاری در اتاق بازرگانی ارمنستان، حضور در جلسات B2B تجاری در اتحادیه تجار و کارفرمایان ارمنستان، نشست مشترک با اتحادیه‌ها و انجمن‌های فناوری و نوآوری و همچنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ارمنستان، نشست با مدیران سازمان حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی ارمنستان و بازدید از مناطق آزاد تجاری و فناوری ارمنستان را پیگیری می‌کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، ظرفیت ثبت‌نام جهت اعزام به ارمنستان محدود است و متقاضیان می‌توانند از طریق کریدور صادرات به نشانی https://tesc.ir/service/73/1 در این رویداد ثبت نام کنند.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا