اخبار

افتتاح تک نگین پلاست در اردبیل

بسپار/ایران پلیمر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افتتاح ۲ طرح تولیدی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان اردبیل خبر داد.

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۲ طرح تولیدی، آکام فلز سوله و تک نگین پلاست در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل افتتاح شد.

او افزود: محصول واحد تولیدی آکام فلز سوله، شمش فولادی با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار تن که با سرمایه گذاری ۲۸۰ میلیارد ریال برای ۷۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: دومین واحد افتتاحی نیز تک نگین پلاست سبلان می‌باشد که در زمینه تولید پلاستیک فعالیت خواهد نمود که این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۶ نفر و ظرفیت تولید سالانه آن ۳۲۰۰ تن خواهد بود.

صادقی افزود: حمایت از واحد‌های تولیدی و افزایش تولید یکی از راهبرد‌های وزارت متبوع و به تبع آن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و در این راستا این سازمان از تمام ظرفیت خود کمک می‌گیرد.

او افزود: با احیای صنایع و حمایت و حفظ اشتغال موجود، توانمند سازی صنایع را ممکن می‌سازد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل استفاده و خرید تولیدات داخل را راه برون رفت از شرایط اقتصادی کنونی عنوان کرد و افزود: برای رونق و پایداری باید به سمت استفاده از فناوری‌های روز و ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان حرکت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا