اخبار

افزایش نیاز به PTFE میکرونیزه شده با نفوذ این ماده به صنعت مواد گرمانرم

گروه ترجمه و تولید  محتوا در بسپار می نویسد, به نظر می‌رسد در سال‌های پیشرو نیاز به ذرات پلی تترا فلوئورواتیلن در ابعاد میکرومتر یا PTFE میکرونیزه به دلیل نفوذ این ماده در صنعت مواد گرمانرم رو به افزایش ‌باشد. با وجود این افزایش نیاز، تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان این مواد آستین‌های خود را بالا زده‌اند تا هرچه زودتر به نیازهای مشتریان در این صنعت پاسخ دهند. 

این مطالب برای اولین بار توسط تحقیقات TMR بیان شدخواص منحصر به فرد این ذرات بسپاری میکرونیزه دلیل اصلی افزایش مصرف آن‌ها می‌باشد. از جمله این خواص می‌توان به استحکام کششی زیاد، اصطکاک کم، مقاومت در برابر سایش، تاخیراندازی شعله و … اشاره کرد.

علاوه بر این، رشد سالم در بازارهای رقابتی در سراسر کشورهای آسیا اقیانوسیه نقش بسیار بارزی در افزایش بازار PTFE میکرونیزه شده داشته است. طبق گزارش‌های منتشر شده صنایعی نظیر خودروسازی، پوشش، الکترونیک و نساجی رشد بسیار زیادی را در کشورهای آسیا اقیانوسیه شاهد بوده‌اند. این مساله رشد مصرف PTFE در این منطقه را باعث خواهد شد.

علاوه بر این در سال‌های آینده، نیاز به بسپارهای عملکرد بالا خصوصا در شرایط دمایی بالا افزایش خواهد یافت. بنابراین، دلیل دیگری برای ایجاد محیطی جهت رشد بازار این مواد فراهم خواهد شد.

به دلیل وجود تعداد زیاد تولیدکننده، بازار تولید PTFE میکرونیزه بسیار رقابتی می‌باشد. از جمله شرکت‌های مهم تولیدکننده می‌توان به Micro Powders Inc، Gujarat Fluorochemicals Limited، E.I. Dupont De Nemours & Company، Shamrock Technologies Inc.، Reprolon Texas، Shanghai 3F New Materials Company Ltd. و Solvay S.A اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا