اخبار

اختصاصی بسپار/ افزودنی جدید شرکت TOLSA خاصیت ضد ویروس دارد

بسپار / ایران پلیمر شرکت TOLSA بیان کرد افزودنی جدید این شرکت تحت عنوان ADINS®️ Protection ویژگی ضد میکروبی دارد.

با توجه به شیوع بیماری COVID-19 چالش بزرگی در مورد سلامتی انسان ها در جوامع ایجاد شده است. همچنین نیاز است برای جلوگیری از همه گیری بیشتر این بیماری، اقدامات پیشگیرانه ی بهداشتی و ضدعفونی کردن سطوح مختلف در این زمان اهمیت زیادی دارد. این شرایط تجارت محصولات مرتبط با موضوع بهداشت و ضدعفونی کردن را گسترش می دهد. افزودنی های سری ADINS®️ Protection از این نوع مواد هستند.

شرکت TOLSA گزارش کرده است که افزودنی ADINS®️ Protection S10 اثر زیادی بر روی انواع مختلف ویروس از جمله ویروس کرونا داشته و براساس استاندارد EN 14476 موجب از بین رفتن ویروس ها به اندازه ی 99.99% می شود. این آزمون ها در یک آزمایشگاه بین المللی مستقل انجام شده و نتایج گزارش شده توسط این آزمایشگاه نشان می دهد افزودنی ADINS®️ Protection S10 می تواند بار ویروسی موجود بر روی سطح را هم در مدت زمان کم و هم مدت زمان زیاد به مقدار 99.99% کاهش دهد. این ماده نه تنها خاصیت ضد ویروس دارد. بلکه می تواند باعث از بین رفتن باکتری ها، قارچ ها و جلبک ها نیز بشود.

محصول تولیدی شرکت TOLSA بر پایه ی نقره ساخته شده است و حتی در مقدار کم نیز می تواند خاصیت ضد میکروبی زیادی از خود نشان دهد. همچنین این افزودنی می توان پراگندگی مناسبی در فرمولاسیون های مختلف از خود نشان دهد.

ADINS®️ Protection یک محلول پودری است که می تواند در فرمولاسیون های مختلف رنگ و پوشش مورد استفاده قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا