اخبار

افزودنی ضد مه جدید مخصوص فیلم های پلی اتیلن بسته بندی معرفی شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Tosaf اخیرا خبر از تولید محصول جدیدی با نام AF7380PE داده است. این محصول جدید یک مستربچ ضد مه (Anti fog masterbatch) می باشد. این محصول جدید علاوه بر عملکردهای ضد مه، خواص نوری (Optical properties) مناسبی را نیز ایجاد می کند.
زمانی که مواد تحت بسته بندی در یخچال و فریزر قرار می گیرند، قطرات آب روی سطوح بسته بندی آن ها نمایان می شود. این مساله باعث کدر شدن شده و مانع از دید کامل محصول داخل بسته بندی می دهد. علاوه بر تغییرات ظاهری این مساله می تواند بر کیفیت مواد داخل بسته بندی نیز اثرگذار باشد. برای جلوگیری از این مساله نیاز است تا سطح بسته بندی تغییراتی داده شود. عموما بهترین کار در این رابطه استفاده از افزودنی های مهاجرت کننده می باشد. 
شرکت Tosaf محدوده ی گسترده ای از بسته بندی های ضد مه را ایجاد نموده است که استفاده از آن ها تمامی اثرات نامطلوب قطرات آب را از بین خواهد برد. این شرکت برای انواع مختلفی از بسته بندی ها نظیر بسته بندی های داخل یخچال، بسته بندی های مواد داغ، تولید فیلم های گلخانه ای و بسته بندی های صنعتی راهکارهایی را ارائه می دهد.
افزودنی های ضد مه مخصوص فیلم های پلی اتیلن در سراسر دنیا به خوبی شناخته شده بوده و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه به مرور زمان ساختار فیلم ها پیچیده تر شده و تولیدکنندگان این فیلم ها به محدوده ی گسترده ای از مستربچ های ضد مه برای کاربردهای مختلف نیازمندند. 
محصول جدید شرکت Tosaf با نام AF7380PE برای فرآیندهای تولید مختلف مناسب می باشد. از جمله این فرآیندها می توان به تولید فیلم های پلی اتیلن لایه ای، فیلم های سدگر چندلایه ی هم محور تولید شده تحت فرآیندهای دمشی و ریخته گری رانشگری (cast extrusion) و فیلم های جهت گیری شده ی تولیدی به روش حبابی دوگانه و سه گانه اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا