اخبار

افزودنی های فرآیندی جدید مخصوص سامانه های رزینی اپوکسی ساخت شرکت BYK

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  دو محصول جدید شرکت BYK با نام های Thixbooster و Thixbreaker دو افزودنی جدید فرآیندی بوده که با حضور در کنار یکدیگر اثرات هم افزایی بسیار خوبی را ایجاد می نمایند. این مواد پایه ی فناوری کنترل گرانروی را دارا بوده که قادر است ارزش های زیادی را برای تولیدکنندگان خصوصا تولیدکنندگان سامانه های رزینی اپوکسی ایجاد نماید. 
افزودنی های جدید تولید شرکت BYK قادر هستند بر ویژگی های آبدوستی ذرات سیلیکا اثر گذاشته و در نتیجه ی آن گرانروی اولیه ی چسب های دو جزئی با گرانروی زیاد را کاهش دهند. علاوه بر بهبود شرایط فرآیندی، این افزودنی ها قادرند پوشش هایی محافظتی نیز ایجاد نمایند. از این افزودنی ها می توان در ساخت اجزای توربین های بادی استفاده نمود.
افزودنی Thixbreaker که BYK-P 2710 نام داشته مخصوص سامانه های اپوکسی و افزودنی Thixbooster با نام BYK-P 2720 به عنوان جز آمینی سخت کننده (Hardener) استفاده می شوند.
با توجه به ایجاد اثرات هم افزایی (synchronized interaction) این دو افزودنی امکان ایجاد یک گرانروی بهره ور را ایجاد می نمایند. به طوریکه، فرمول بندی نهایی قادر است به صورت فیلمی با همان ضخامت قبل ولی بسیار سریعتر و بسیار آسانتر از سامانه های سنتی ایجاد شود. 
نکته ی جالب توجه در حمل و نقل این افزودنی ها می باشد. این مواد به جای نگهداری در بشکه، می توانند در ظروف نگه داری IBC که دوستدار محیط زیست می باشند، نقل و انتقال داده شوند. این تغییرات می تواند تا مقادیر زیادی از هزینه های تولید بکاهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا