اخبار

اقبال دوباره یکبارمصرف ها در سایه ویروس کرونا/ استارباکس دیگر لیوان‌های شخصی شما را پر نمی‌کند!

بسپار/ ایران پلیمر استارباکس اعلام کرده است که به صورت موقت استفاده از لیوان‌های شخصی را با توجه به شیوع ویروس کرونا متوقف کرده است. به این ترتیب تمام نوشیدنی‌های این کافی‌شاپ در امریکا و کانادا تا اطلاع ثانوی در لیوان‌های یک بار مصرف عرضه خواهد شد.

این اطلاعیه روز گذشته توسط Rossann Williams مدیر اجرایی استارباکس در امریکا و کانادا اعلام شد و بر دو اولویت تاکید داشت: توجه به سلامت مشتریان و شرکا و همچنین حمایت از مقامات محلی در حوزه بهداشت و رهبران دولت‌ها در تلاش برای جلوگیری از شیوع این ویروس.

فروشگاه‌های استارباکس اغلب از مشتریان خود درخواست می‌کردند که پیش از آن که لیوان خود را برای پر کردن تحویل دهند، در آن را باز کنند، چرا که ممکن بود باکتری‌های روی در که از دهان منتقل شده، خطرناک باشد. اما در این راهبرد جدید تصمیم بر آن است که به صورت کلی استفاده از این لیوان‌ها با هدف کاهش خطر انتقال بیماری میان مشتریان و کارکنان حذف شود.

دانشمندان پیش‌بینی کرده‌اند که این ویروس می‌تواند تا 9 روز بر روی سطوح زنده بماند و این شرکت همچنین اعلام کرده است که فرایند تمیز کردن را برای همه فروشگاه‌ها در نظر دارد. همچنین به کارکنانش برای این کار اضافه‌کاری نیز می‌دهد.

استارباکس همچنین یک تخفیف 10 سنتی برای همه نوشیدنی‌هایی قرار داده است که در لیوان یک بار مصرف سرو می‌شوند. لیوان‌های یک بار مصرف در چند سال اخیر کمتر مورد استقبال بودند چرا که مصرف‌کنندگان به نسبت آگاهی بیشتری پیرامون ضایعات کسب کرده‌ بودند.

با این حال استفاده از لیوان شخصی تنها در خرید حدود 5% از قهوه‌های بیرون‌بر مورد استفاده قرار می‌گیرد و در نتیجه به واسطه شیوع کرونا تنها بخش کوچکی از مشتریان مجبورند در خرید قهوه بیرون‌بر به راه‌حل‌هایی متوسل شوند که به گمان آنها دوستدار محیط زیست نیستند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا