اخبار

الیاف عملکردی Avra™ تولیدشده از PET 100 درصد بازیافتی برای پوشاک ورزشکاران

گروه ترجمه و توللید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت شیمیایی Eastman الیاف عملکردی بازیافتی را تحت عنوان Avra™ به بازار عرضه کرده است و به این ترتیب با استفاده از ماده PET 100 درصد بازیافتی در سبد محصولات خود، تحولی را در فناوری الیاف عملکردی موجود ایجاد کرده است. این اقدام در راستای تعهد شرکت به توسعه پایدار و حرکت به سوی اقتصاد چرخشی است.

این ماده جدید ویژگی‌های محصول پیشین این شرکت را در سرعت خشک شدن، میزان تراوش فتیله‌ای و راحتی حفظ کرده است و در عین حال با بازیافت صددرصدی بطری‌های PET پس از مصرف، و استفاده از آن به عنوان الیاف ماده اولیه به کاهش ضایعات کمک می‌کند. این نوآوری به عنوان آخرین نوآوری این شرکت در بازار تابستانی برای ورزش‌ در طبیعت (مانند کوهنوردی و …) در دنور شروع به کار می‌کند.

رویکرد اقتصاد چرخشی در عملیات

خانم Ruth Farrell مدیر بازاریابی بخش نساجی در شرکت Eastman می‌گوید: چشم‌انداز زیرساخت نساجی در این شرکت مبتنی بر آن است که همه نوآوری‌ها در راستای توسعه پایدار باشند. ما مفتخریم که یکی از اولین شرکت‌هایی هستیم که الیاف عملکردی تهیه شده از PET 100 درصد بازیافتی را تولید کردیم؛ به ویژه در زمانی که صنایع پوشاک برای بازار خاص فعالیت‌های ورزش در طبیعت برای به‌کارگیری شیوه‌های عملیات تولید مبتنی بر اقتصاد چرخشی تحت فشار هستند. ما با به کارگیری الیاف Avra™ به بطری‌های پلاستیکی زندگی تازه می‌بخشیم و تضمین می‌کنیم که اقیانوس‌ها یا جنگل‌ها را آلوده نمی‌کنند. مشتریان ما می‌توانند بدون فدا کردن عملکرد یا راحتی، تعهد خود را نسبت به طبیعت و اقتصاد چرخشی نشان دهند.

راحتی بی‌نظیر

الیاف Avra™ خانواده‌ای از الیاف عملکردی در شرکت Eastman هستند که از فناوری ریسندگی اختصاصی در ساخت آن‌ها استفاده شده است. قابلیت مدیریت رطوبت و گرما در این الیاف به آن معناست که این الیاف به سرعت خشک می‌شوند – تا 50% سریع‌تر از الیاف پلی‌استر- و به ورزشکاران کمک می‌کنند در حین فعالیت، راحتی بیشتری را تجربه کنند. الیاف فوق منعطف Avra™ خواص فو‌ق‌العاده در نرمی و آویزش ایجاد می‌کنند و راحتی را هر چه بیشتر بهبود می‌دهند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا