اخبار

امروز از افزایش ظرفیت کارخانه شماره دو گرانول معصوم بهره برداری شد

بسپار می نویسد، صبح امروز 20 بهمن ماه 95 با حضور مسوولان دولتی افزایش ظرفیت کارخانه شماره 2 شرکت تعاونی تولید گرانول معصوم به بهره برداری رسید. مواد و آمیزه های مهندسی مورد مصرف در قطعات خودرو از تولیدات این کارخانه هستند.

سیدمحمود مفیدی، مدیرعامل این مجموعه در گفت و گو با خبر نگار بسپار گفت: در این کارخانه انواع ترکیبات  پیشرفته  پلیمری اعم از انواع PP کامپاند شده با فیلرهای آلی و معدنی برای کاربردهای خاص  به عنوان مثال برای ضد خش کردن قطعات پلیمری، ضربه پذیر و برگشت پذیری سپر خودرو تولید می شود. پلیمرهای خود  خاموش شونده و ضربه پذیر، انواع ترکیبات PC/ABS با MFI های مختلف و PA/ABS برای قطعات خاص خودرو از دیگر محصولات کارخانه شماره 2 گرانول معصوم هستند.

این کارخانه که شهرک صنعتی شکوهیه قم واقع است، در سال 91 افتتاح شده و پیشتر با ظرفیت 5 هزار تن تولید  داشته است. حدود یک ماه پیش با افزودن تجهیزات، ظرفیت آن به 20 هزار تن در سال افزایش یافت.

افتتاح رسمی آزمایشگاه کارخانه شماره 2 دیگر برنامه امروز بود. این آزمایشگاه،  آزمایشگاه  تست خراش، سایش و رنگ است که برای اولین بار در سطح کشور به بهره برداری می رسد. همچنین این آزمایشگاه آزمایشگاه همکار انحصاری ایتراک در زمینه تست خراش است. آزمایشگاه تقریبا دو ماه پیش تجهیز شده اما در  مراسم امروز به بهره برداری کامل رسید.

 

(این خبر به روز رسانی می شود …)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا