اخبار

اميدواريم ايران پلاست نهم گامي در جهت رشد جامعه صنعتگران کشور باشد

بسپار به نقل از روابط عمومي انجمن ملي صنايع پلاستيك ايران می نویسد، نسيم پارسا، با اشاره به حضور شركت پلاستيك كار در تمامي دوره هاي ايران پلاست گفت: خوشبختانه از آن جایی که بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پلاستیک کار همواره به ایجاد زیر ساخت های توسعه ای و تبلیغات و بازاریابی اعتقاد داشته اند، شرکت پلاستیک کار از اولین دوره در ايران پلاست حضور داشته است.

نسيم پارسا با اشاره به حضور شركت پلاستيك كار در نمايشگاه ايران پلاست افزود: امیدواریم ایران پلاست نهم در جهت رشد جامعه صنعتگران کشور و به خصوص صنایع تکمیلی پتروشیمی و راهگشایی صادرات به بازارهای جدید برنامه‌های مشخصی داشته باشد.

مدير واحد توسعه بازار پلاستيك كار با تأكيد بر اينكه نمایشگاه در درجه اول به منظور کاهش فاصله تولید کننده و مصرف کننده برگزارمی شود، اظهار داشت: ايران پلاست بهترین مکان برای آشنایی مصرف کننده گان با صنعت و توانمندی های تولیدکنندگان و از طرف دیگر بهترین و شفاف ترین فضا جهت آشنایی تولیدکنندگان با نبض بازار است.

به گفته پارسا هدف یک تولید کننده از حضور در یک نمایشگاه افزایش فروش کوتاه مدت و یا بلندمدت است. بنابراين در این دوره علاوه بر فروش و کسب بیشتر سهم بازارهای صادراتی، معرفی برند پلاستیک کار و ایجاد ارتباطات تعریف شده با تجار و بازرگانان بازارهای هدف در برنامه پلاستیک کار قرار دارد.

وي در مورد برنامه هاي شركت پلاستيك كار در ايام برپايي نمايشگاه يادآور شد: کلیه همکاران ما در شرکت پلاستیک کار به خصوص در واحد توسعه بازار و روابط عمومی طی این مدت تلاش كرده است بستری فراهم آورند تا در ایام برگزاری ایران پلاست٬ پیام پلاستیک کار را به بهترین نحو ممکن به بازدیدکنندگان و مخاطبان نمایشگاه از جمله خریداران دانشجویان اساتید٬ سیاستمداران٬ بازرگانان٬ فرهنگیان و … انتقال دهند و در مجموع امیدواریم شاهد نتیجه مطلوب ایران پلاست نهم برای کلیه مشارکت کنندگان باشیم.

مدير واحد توسعه بازار پلاستيك كار با بيان اينكه برگزاری یک نمایشگاه ایده‌آل نیازمند زیرساخت های مناسب گفت: سالن های نمایشگاهی مناسب٬ ارتباطات تجاری و بازرگانی با تصمیصم گیرندگان و رایزنان بازرگانی کشورهای مختلف و از همه مهمتر اطلاع سانی گسترده و مناسب جهت جذب مشارکت کنندگان بیشتر و بهبود کیفیت حضور مشکارکت کنندگان از عواملی است که اجرای آن ها ما را به یک ایران پلاست ایده آل نزدیک تر می کند. ضمن اینکه فکر میکنم در زمینه اطلاع رسانی و جذب مشارکت كنندگان بین المللی تلاش بیشتری لازم است.

پارسا خاطرنشان كرد: با توجه به سرمایه های نفتی و فرآورده های پتروشیمی٬ ما می توانیم در منطقه خاورمیانه به جایگاه هاب صنعت پلاستیک دست یابیم، در حالی که به نظر می رسد شاید برخی نمایشگاه های نوظهور در کشورهای اطراف به زودی از ما پیشی بگیرند. برگزاری نمایشگاه موفق نیازمند اطلاع رسانی گسترده و همه جانبه است باید تلاش کرد تا برند ایران پلاست جایگاه قدرتمندتری پیدا کند.

گفتني است شركت پلاستيك كار در طبقه دوم سالن خلیج فارس- B44 – غرفه 42 و 43 پذيراي بازديدكنندگان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا