اخباراخبار ویژه

اطلس سازه آریا/ امکان تولید طیف وسیعی از نانوالیاف با دستگاه الکتروریسندگی ایران‌ساخت فراهم شد

بسپار/ایران پلیمر یکی از شرکت‌های فناور پیشرو در زمینه تولید دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی تمام‌خودکار الکتروریسی، شرکت اطلس سازه آریا، خطوط نیمه‌صنعتی و صنعتی تولید انبوه نانوالیاف پلیمری، سرامیکی و کامپوزیتی در ایران و منطقه خاورمیانه را عرضه می‌کند.

انعطاف در طراحی، سهولت در به‌کارگیری، وسعت تجهیزات جانبی ارائه‌شده، کنترل بسیار دقیق به‌همراه دامنه بالای تغییرات در نظر گرفته شده برای پارامترهای الکتروریسی و نیز امکان اعمال تغییرات مختلف در شرایط عملیاتی، فرآیندی و محیطی بر اساس نیاز مشتریان و کاربران از جمله مزیت‌های ادوات الکتروریسندگی این شرکت است.

از این تجهیزات می‌توان برای تولید طیف وسیعی از نانوالیاف، پلیمرهای طبیعی، سنتزی و همچنین نانوذرات پلیمری و سرامیکی استفاده کرد. همچنین می‌توان این تجهیزات را برای تولید بسترهای بی‌بافت از نانوالیاف، تولید نانوالیاف آرایش یافته، چند لایه‌های متشکل از نانوالیاف و نیز تولید پیوسته و یا ناپیوسته محصولات متشکل نانوالیاف استفاده کرد.

دستگاه‌های الکترویسی آزمایشگاهی تمام خودکار این شرکت قابلیت تولید دسته وسیعی از نانوالیاف ، سنتزی پلیمرهای طبیعی و نانوذرات پلیمری، سرامیک را دارد، به‌طوری که در تمامی مدل‌های ارائه شده، به‌ دلیل طراحی یکپارچه نرم‌افزار رابط کاربری و به‌کارگیری تجهیزات مناسب، امکان تنظیم، تغییر و کنترل تمام متغیرهای فرایند پیش و حین انجام عملیات امکان‌پذیر است.

همچنین به‌دلیل طراحی مدولار و منعطف امکان اعمال هر گونه ویرایش در تجهیزات و ماژول‌های دستگاه بر اساس نیازمندی‌های کاربران فراهم شده است.

امکان بهره‌گیری از کاربرد دوگانه این دستگاه در استفاده به عنوان الکترواسپری، امکان به‌کارگیری آرایش‌های مختلف از ریسنده‌ها و جم‌کننده‌ها، بهره‌گیری از سامانه‌های ایمنی نظیر قفل درب ایمنی برای جلوگیری از شوک الکتریکی و نیز سامانه تخلیه ایمن برای تخلیه حلال‌های سمی و نانوالیاف معلق از جمله قابلیت‌های مشترک تجهیزات تولیدی این شرکت است.

بر اساس اعلام ستاد نانو، نانوالیاف تولیدشده با این ادوات در حوزه‌هایی نظیر زیست‌فناوری، محیط‌زیست، پزشکی، دارو و بهداشت، تولید و ذخیره‌سازی انرژی کاربرد دارد.

 

ایسنا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا