اخبار

انتخاب اعضای هیات‌مدیره دهم جامعه صنعت کفش ایران

بسپار/ایران پلیمر اعضای هیئت‌مدیره دوره دهم جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران، با حضور بیش از ۷۶ درصد اعضای این تشکل ملی در نوبت دوم مجمع عمومی عادی فوق‌العاده انتخاب شدند. فراگیری، جوانگرایی و ترکیبی از دانش تجربی و دانشگاهی ویژگی هیئت‌مدیره جدید جامعه صنعت کفش ایران است.

به گزارش پایگاه خبری جامعه صنعت کفش ایران (اسومس)، نوبت دوم مجمع عموی عادی فوق‌العاده جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران، با حضور نماینده اتاق بازرگانی ایران، روز دوشنبه دهم مهرماه ۱۴۰۲ در سالن امین‌الضرب اتاق بازرگانی تهران برگزار شد و علی لشگری، علی‌اکبر اخوت، محمد عرب، پیمان بهمنی، محمدعلی طالقانی، جواد شعبان‌زاده، یاسر نباتی، سید مهدی حسینی بهشتیان و مصطفی کرمانی به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره دوره دهم این تشکل ملی انتخاب شدند. احمد خادم  و کاوه آذری نیز اعضای علی‌البدل منتخب دوره جدید هیئت‌مدیره جامعه صنعت کفش ایران بودند.

هم‌چنین مهدی عبدالهی و علی‌اصغر میرخانی به‌عنوان بازرس اصلی و ناصر رحمتی به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

تشکلی فراگیر و ملی

جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران هم‌چنان که پیش‌تر در برگزاری نشست‌های صدای واحد با تشکل‌های صنعت کفش اصفهان، تبریز و قم بر حضور نمایندگان صنعت کفش این شهرها در هیئت‌مدیره جدید تاکید کرده و فراخوان داده بود، در انتخابات اعضای هیئت‌مدیره دوره دهم، نشان داد که در پی عملیاتی‌کردن باورها و گفته‌های خود است و با حضور نمایندگانی از شهرهای اصفهان، تبریز و قم در هییت‌مدیره دوره دهم، ملی بودن و فراگیربودن این تشکل را یادآور شد.

مصطفی طالقانی، حسین عرب، محمدرضا داورپناه، روح‌الله هادوی‌نیا و ناصر دزفولی  پنج نفر از اعضای دوره نهم جامعه صنعت کفش در انتخابات دور دهم کاندیدا نشدند تا میدان برای حضور نمایندگان شهرهای اصفهان، تبریز و قم باز باشد و این تشکل ملی بتواند با بهره‌مندی از تجربه، تخصص و دانش نمایندگان این شهرها  در پیگیری قدرتمند مسایل و مشکلات صنعت کفش باصدای واحد گام بردارد.

جواد شعبان‌زاده و مصطفی کرمانی از قم، سیدمهدی حسینی بهشتیان از اصفهان و احمد خادم  از تبریز در ترکیب اعضای اصلی و علی‌البدل  هیئت‌مدیره دوره دهم جامعه صنعت کفش ایران انتخاب شدند.

جامعه صنعت کفش ایران 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا