اخبار

انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات صنعت لاستیک و پلاستیک آلمان فروش خود را در سال جاری میلادی پیش بینی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، بر اساس گزارش سالانه انجمن تولیدکندگان ماشین‌آلات صنعت لاستیک و پلاستیک آلمان (VDMA)، تولیدکنندگان این ماشین‌آلات در سال 2015 در حدود 5% افزایش فروش داشته‌اند. بر اساس پیش‌بینی VDMA انتظار می‌رود تا میزان فروش این صنعت در سال 2016 به 7 میلیارد یورو افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، در سال 2015 فروش در بازار داخلی روند نزولی راطی کرد. اما، تقاضا از بازارهای خارجی رشد سالانه‌ای برابر 6% از خود نشان داد. مدیر برنامه‌ریزی VDMA اعلام داشت: “از ماه ژانویه تا سپتامبر سال 2015، فروش به بازارهای خارجی روند مثبت 2.2% نسبت به سال گذشته از خود نشان داد. صادرات عمدتا معطوف به کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌گردد. از این کشورها می‌توان به لهستان، ایتالیا، بریتانیا و فرانسه اشاره نمود.”

اگرچه فروش به کشور روسیه در سال گذشته با کاهش مواجه شد، اما، صادرات به کشورهای ایالات متحده آمریکا و کانادا از منطقه آمریکای شمالی، مکزیک از منطقه آمریکای مرکزی، برزیل، آرژانتین و کلمبیا از آمریکای جنوبی روندی روبه رشد را طی کرد.

صادرات به هند روند صعودی را به دنبال داشت. با این حال، صادرات به کشور چین کاهش یافت. صادرات به منطقه خاورمیانه نیز بیش از حد انتظار بود.

بر اساس گزارش VDMA فروش آلمان، اروپا و بازار جهانی بین سال‌های 2017-2015 با نرخ رشد متوسط سالانه معادل 2% روندی روبه رشد را طی خواهند نمود. نرخ رشد سالانه سازندگان ماشین‌آلات اتحادیه اروپا برابر 1/5% برآورد شد. این مقدار برای صنعت جهانی ماشین‌آلات لاستیک و پلاستیک نیز برابر3/2% پیش‌بینی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا