اخبار

انجمن صنایع همگن پلاستیک: تهران‌پلاست، نمایشگاهی مخلوق اتحاد و همدلی

سخنگوی انجمن صنایع همگن پلاستیک استان تهران، ژوبین قاسمی با انتشار اطلاعیه ای موضع این انجمن را در حمایت از نمایشگاه تهران پلاست اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: 
همواره در سراسر این جهان پهناور آنچه با هر مظروفی از خوراکی تا فناوری یا خودرو تا پوشاک عنوان نمایشگاه را در کنار خود می‌بیند، با هدف معرفی و ارائه محصول، حاصل می‌شود، تا افزون بر تامین نیاز روز مخاطب، آیینه پیشرفت و پیشبرد تولیدکنندگان و کالاهای ارائه شده نیز باشد.
در همین راستا، «تهران‌پلاست» عنوان نمایشگاهی‌‌ست مخلوق همدلی، همراهی و هم‌زبانی تشکل‌هایی چون انجمن ماشین‌سازان ، انجمن همگن ،کامپاند و مستربچ ، اتحاديه سراسري تامين نياز،تولیدکنندگان قطعه  تا نخسین دوره آن را منظور مخاطبان عرصه‌های پلاستیک و پلیمر کند. این مهم در حالی ازامروزکلید می‌خورد که سایر تشکل‌های این دو عرصه از حضور در نمایشگاه دهم ایران‌پلاست به علت یک‌جانبه‌نگری شرکت ملی پتروشیمی در مقام برگزارکننده سرباز زده بودند.
نقش عمده تشکل‌ها در تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری، مکان و زمان مناسب و حضور پررنگ واحدهای تولیدی گوناگونی چون ماشین‌سازان، مستربچ‌سازان و تولیدکنندگان قطعات خودرو، لوازم خانگی و … را می‌توان از جمله مهم‌ترین و جدی‌ترین شاخصه‌های برگزاری نخستین دوره نمایشگاهی خواند که زاده‌ی انصراف تشکل‌ها از حضور در ایران‌پلاست و البته اتحاد آن‌هاست.
در حالی که برگزارکنندگان «تهران‌پلاست» برآنند تا  سودآوری و بهره‌وری برگزاری این نمایشگاه، مطلوب غرفه‌داران و مخاطبان افتد، امید می‌رود که «تهران‌پلاست» در نخستین آوردگاه خود الگوی مناسبی برای نهادهای دولتی و شبه دولتی باشد تا به این باور برسند که ادبیات اقتصاد آزاد، ادبیات داده و ستانده است.
به هر حال آنچه امروز به عنوان نمایشگاه «تهران‌پلاست» شاهد آن هستیم، ثمره‌ی سعی و همگرایی تشکل‌های خصوصی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی‌ست که منهای یکی – دو دوره‌، در برگزاری ایران‌پلاست نادیده گرفته شده بودند. 
تهران پلاست می رود تا در روز هوای پاک سوغاتی دیگری نیز برای تمامی ايراني هابه ارمغان بیاورد


هيات مديره انجمن همگن پلاستيك تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا