اخبار

انفجار مرگبار در یک واحد فوم سازی در شهرک صنعتی شیراز

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، ساعت 11 امروز کارخانه ساخت فوم واقع در شهرک صنعتی شیراز دیگ بخار به علت نامعلومی دچار انفجار شدید شد. بر اثر این حادثه سقف و دیوارهای کارخانه کاملاً تخریب شد و کارکنان را در زیر آوار فرو برد. 

به گزارش ایرنا، علیرضا عدلو مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز بیان کرد:

چهار نفر از کارگران مجموعه در زیر آوار گرفتار شده بودند که نیروهای عملیاتی با به کارگیری تجهیزات فردی و سگ های تجسس خود را به داخل کارخانه رساندند و عملیات آواربرداری را آغاز کردند. دو تن از کارگران را در وضعیت کاملاً بی هوش و دو نفر دیگر را که دچار مصدومیت شدید شده بودند تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.
وی بیان کرد: پس از معاینات پزشکی، مرگ دو تن از افراد در همان ساعات اولیه حادثه از سوی عوامل اورژانس اعلام شد و نیروهای عملیاتی دو مصدوم این حادثه را به سرعت با کمک عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال دادند.علت دقیق حادثه در دست بررسی است و آتش نشانان پس از آوار برداری، تخلیه اجناس و ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل نیروی انتظامی دادند. 

 در سال جاری این چندمین شرکت فوم سازی است که دچار حوادث آتش سوزی می شود.

طبق پیگیری های خبرنگار بسپار  و تماس با مراکز مطلع، ظاهرا نام این شرکت برگزیده و تولید آن فوم پلی استایرن بوده است. اطلاعات تکمیلی در این مورد را در همین سایت و در ساعات اینده خواهید خواند.


(این خبر به روزرسانی می شود …)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا