اخبار

انقلاب در احیای واحدهای تولیدی با راهبرد عرضه اعتباری توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی

بسپار/ایران پلیمر نماینده معاون اول رئیس جمهور در راه‌اندازی و عملیاتی کردن نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: با راهبری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در خصوص عرضه اعتباری، انقلابی در رونق واحدهای تولیدی به وجود آمده است.

 معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و نماینده معاون اول رئیس جمهور در راه‌اندازی و عملیاتی کردن نهضت احیای واحدهای اقتصادی با اشاره به مشکل تامین مواد اولیه در واحدهای تولیدی کشور گفت: با توجه کمبود تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در بخش پایین دست، شرکت ملی صنایع پتروشیمی با استفاده از راهبردعرضه اعتباری محصولات، انقلابی را در مسیر رونق کسب و کار در واحدهای تولیدی و حتی نیمه تعطیل ایجاد کرده است.

وی با اشاره به حمایت و نقش موثر شرکت ملی صنایع پتروشیمی با محوریت مدیریت توسعه صنایع پایین دستی بر احیای واحدهای تولیدی و نیمه تعطیل اظهار کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دولت سیزدهم برای نخستین بار دو رویکرد مهم را در حوزه توسعه صنایع پایین دستی و تکمیلی دنبال کرد، گام اول شناسایی بزرگ‌ترین مشکل صنایع تکمیلی و گام دوم ارائه راهکار فروش اعتباری برای رونق واحدهای تولیدی بود.

مدنی افزود: عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی برای نخستین بار در دولت سیزدهم انجام شد که منجر به افزایش  عرضه در بورس از 100 میلیارد تومان به 7 همت شده است.

وی ادامه داد: مسئولیت اجتماعی تنها معطوف به ساخت منازل مسکونی و مدارس در مناطق محروم و محیط های پیرامون مناطق صنعت پتروشیمینیست و احیای واحد های تولیدی و نیمه تعطیل که سبب اشتغال چند هزار نفر می شود خود یک رسالت در راستای مسئولیت اجتماعی بزرگ است.

 راهبرد عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی از اسفند پارسال با مدیریت و پیگیری مهندس شاهمیرزایی معاون وزیر نفتو مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازار بورس محصولات پتروشیمی انجام شد که در حال حاضر 64 شرکت پتروشیمی محصولات تولیدی خود را به صورت اعتباری در بازار بورس عرضه می کنند.

نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا