اخبار

ایران پلاست/ اپسان پارس پلیمر یک شبکه تامین و فروش مواد پلاستیک در اقصا نقاط دنیا

بسپار/ایران پلیمر شرکت اپسان پارس پلیمر در زمینه تولید انواع پلاستیک های صنعتی و مهندسی با کارایی بالا به خصوص ترکیبات PPA ، PBT ،PA/ABS ، PBT/ASA و بویژهPA6 و PA6,6 به مشتریان خود راه حل های ویژه ای ارائه می دهد. این شرکت با سه مجموعه تولیدی در ترکیه، 6 دفتر و یک مرکز لجستیک، سالانه 90،000 تن محصول را تولید می کند. این محصولات با فناوری های پیشرفته و اتوماتیک، با استفاده از اکسترودرهای دو مارپیچ از قطرهای ۲۶ تا ۷۰ میلیمتر همراه با تکنولوژی روز دنیا در زمینه ترکیب افزودنی های مختلف به بازار عرضه می شوند.

فرزاد تاریوردی، مدیر فروش شرکت اپسان پارس پلیمر درباره ویژگی های محصولات و فعالیت های شرکت اپسان گفت: من از سال ۱۳۹۱ فعالیت حرفه ای خود را در زمینه مواد پلیمری آغاز کردم. مدت ۳ سال کارشناس فروش محصولات پلیمری در ترکیه بوده ام و از سال ۱۳۹۴ مدیر فروش شرکت اپسان در ایران هستم.

شرکت اپسان پارس پلیمر در سال ۱۳۹۴ به عنوان دفتر فروش اپسان ترکیه در ایران تاسیس شد و در زمینه واردات و صادرات مواد اولیه پلاستیک های صنعتی فعالیت می کند. شرکت اپسان در شهرهای دورتموند آلمان، پاریس فرانسه، میلان ایتالیا و بارسلون اسپانیا دارای دفتر فروش و دپو اختصاصی است و این دفاتر همکاری نزدیک و تنگاتنگی در زمینه واردات و صادرات با یکدیگر دارند .

بارزترین ویژگی محصولات ما، کامل بودن سبد کالایی و نیز استفاده از مواد اولیه معتبرترین پتروشیمی های دنیا است. همچنین این شرکت توانایی ارسال سریع و به موقع محصولات خود را به تمام نقاط کشور دارد. همچنین در سال های اخیر محصولات شرکت اپسان به کشورهای همسایه از جمله ترکیه صادر می شود.

وی ادامه داد: مركز تحقیق و توسعه (R&D) اپسان که در سال 2018 عملیاتی شده، توسط وزارت علوم، صنعت و فناوری ترکیه مورد تایید قرار گرفته است. نوآوری در محصول و فرآیندهای تولید از طریق تحقیق و توسعه و خلاقیت، باعث افزایش كیفیت و استاندارد محصولات، افزایش بهره وری و نیز كاهش هزینه های تولید شده که ارزش افزوده بیشتری را برای اقتصاد در بردارد و متضمن افزایش رقابت در بازارهای بین المللی است.

این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت سعی در به روز رسانی مواد مورد نیاز بازار و تامین نیازهای روز افزون مصرف کنندگان محترم دارد. همچنین سعی در برقرار کردن ارتباط مستقیم و مداوم با مشتریان و توسعه سبد کالایی بر اساس نیاز بازار داخلی خواهد داشت.

 

ستاد خبری ایران پلاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا