اخباراخبار ویژه

اپیزود پنجم تاریخ شفاهی صنعت پلیمر و پوشش در رادیو پلیمر ایران منتشر شد/ گفت و گو با مهندس محمود کثیریها/ بازگشت به امید ایجاد رشته رنگ در کشور

بسپار/ ایران پلیمر این اپیزود پنجم تاریخ شفاهی علوم و صنایع پلیمر و پوشش است که از پادکست رادیو پلیمر ایران منتشر می شود. تاریخ شفاهی علوم و صنایع پلیمر این بار از اولین تلاش ها برای ایجاد این دانش در کشور می گوید. در این نمره از پادکست رادیو پلیمر ایران (که توسط گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر تهیه و تولید می شود) با یک چهره نام آشنا در علوم و صنایع رنگ و رزین کشور گفت و گو کردیم.

مهندس سیدمحمود کثیرها که خود می گوید به عشق ایجاد این رشته، پس از اتمام تحصیلات به ایران بازگشته است.
او در کتاب کارستان به عنوان یکی از موسسین رشته مهندسی پلیمر و رنگ در کشور معرفی شده. دانشکده ای به همین نام سالها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تنها پایگاه مستقل این رشته در کشور بود. هر چند این رشته امروز در دانشگاه های مختلفی در سطح کشور، دانشجو تربیت می کند.

صحبت های او که همیشه با مثل ها و اشعار، شیرین به گوش خواننده می نشیند، امیدواریم شنیدنش از این رادیو هم برای شما جذاب باشد.

 

این پادکست را می توانید در پلتفرم های شنیداری از جمله کست باکس، اسپاتیفای، گوگل پادکست، انکور و … گوش کنید.

 

همه ما هر روز دقایقی نسبتا طولانی را در مسیر خانه تا محل کار و برعکس می گذرانیم. این زمان و سایر زمان های انتظار ما یا دقایق پایانی روز فرصت های خوبی هستند تا رادیوی تخصصی حرفه خود را گوش کنیم.

 

پادکست رادیو پلیمر ایران را می توانید در این لینک و یا سایر اپلیکیشن های پرمخاطب شنیداری گوش کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا