اخبار

ایجاد انگیزه در کودکان برای کمک به بازیافت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، یک شرکت بین‌المللی تولیدکننده مواد غذایی به نام Danone در انگلستان به یک مسابقه‌ی بین‌المللی فوتبال یک سبد بازیافت اهدا کرد. 

مسابقه‌ی بین المللی فوتبال از بیش از 1700 دانش آموز مدرسه‌ای دعوت به عمل آورده بود تا در این مسابقات شرکت کرده و در عین حال اطلاعات زیادی را راجع به بازیافت کسب نمایند. شرکت Danone که سال‌هاست مسابقات فوتبال مربوط به کودکان را برگزار می‌کند از این فرصت طلایی استفاده کرده و اطلاعات زیادی در مورد بازیافت را به کودکان منتقل می کند. این مسابقات که مربوط به کودکان 10 تا 12 سال می‌باشد در هر دوره راجع به فرآیند بازیافت، ماشین آلات قالب‌گیری و پسماندهای پلاستیکی اطلاعات زیادی را در اختیار کودکان قرار می‌دهد. برای اطمینان از استفاده از این آموزش ها در زندگی واقعی، این شرکت از والدین این کودکان نیز دعوت می‌کند تا در این مسابقات شرکت کنند.

شرکت Danone در ابتدا یک سطل زباله با ابعادی بسیار بیشتر از جام اهدایی یه برنده را در زمین مسابقه قرار می‌دهد و کودکان را تشویق می‌کند تا بطری‌های آب خالی شده را جمع آوری کرده و در این سطل زباله بریزند. در کنار این سطل زباله یک دستگاه برای خرد کردن این بطری‌ها و یک دستگاه قالب‌گیری پلاستیک نیز موجود است. این بطری‌ها پس از خرد شدن تحت قالب‌گیری قرار می‌گیرند. در واقع با وجود این دستگاه قالب‌گیری کودکان به وضوح می بینند که بطری‌های آب پس از مصرف می‌توانند به چه محصولات مفید دیگری تبدیل شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا