اخبار

ایجاد مجتمع خدمات فنی برای رفع نیاز دانش‌بنیان‌ها در پارک فناوری پردیس/ از خدمات CNC و تزریق پلاستیک تا …

بسپار/ایران پلیمر سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به آغاز فعالیت مجتمع خدمات فنی و کارگاهی پارک، گفت: این فضا در مجتمع چند منظوره پارک قرار دارد و با هدف رفع نیازهای کارگاهی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعالیت خود را آغاز کرده است.

سجاد عباسی فشمی گفت: مجتمع خدمات فنی و کارگاهی پارک فناوری پردیس با هدف رفع نیازهای کارگاهی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در مجتمع چندمنظوره پارک فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: پیش از این، شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، برای رفع نیازهای خود هر کدام به صورت جداگانه به مراکز صنعتی مراجعه می‌کردند که این موضوع، هزینه و زمان بالایی را برای شرکت‌ها بار کرده است.

فشمی خاطر نشان کرد: لذا مجتمع خدمات فنی و کارگاهی پارک فناوری پردیس با هدف ارائه خدمات مختلفی از جمله برشکاری، خدمات CNC، تزریق پلاستیک، تهیه بردهای چاپی و … فعالیت می‌کند.

سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، گفت: سابقه فعالیت این شرکت‌ها در فعالیت‌های دانش‌بنیان و فناور و نزدیکی آنها به شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس و کیفیت بالای ارائه خدمات، از مزیت‌های این مجتمع است.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، خدمات ساخت قطعه و CNC، خدمات مکانیک، خدمات تراشکاری، فرزکاری و تراش CNC و مونتاژ مکانیزه بردهای الکتریکی و تست مدارات از خدمات این مجتمع به شمار می‌رود.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا