اخبار

ایجاد یک واحد تولیدی جدید آنتی اکسیدانت توسط BASF در چین

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر انتی اکسیدانت ها یکی از مهم ترین افزودنی های صنعت بسپارها شناخته می شوند. این مواد برای بهبود بسپارها در قالب آمیزه و یا مستربچ در شرایط فرایندی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این افزودنی ها که عموما با عنوان پایدارکننده شناخته می شوند از تخریب حرارتی و از اکسید شدن جلوگیری می کنند.

عدم تغییر رنگ در حضور انتی اکسیدانت ها نیز یکی از شناخته شده ترین ویژگی ها محسوب می شود. این مواد عموما در دو نوع اولیه و ثانویه گروه بندی می شوند. شرکت BASF یکی از مهم ترین تامین کنندگان این نوع از افزودنی ها محسوب می شود. این شرکت در نظر دارد یکی از بزرگترین واحدهای تولید انتی اکسیدانت های خود را در چین بنا کند. این واحد تولیدی در شانگهای و در واحد Caojing واقع خواهد بود. با قرار گیری این واحد تولیدی در این مکان، از نزدیکی با واحد تحقیقات و توسعه BASF واقع در شانگهای نیز سود خواهد برد.

با داشتن ظرفیت تولیدی بالغ بر 42000 تن، در این واحد تولیدی، BASF قرار است انواع انتی اکسیدانت ها، سایر مواد مربوطه و یا تلفیقی از هردو را تولید کند. واحد تلفیق پودر و واحد شکل دهی به انتی اکسیدانت های مایع در فاز اول این پروژه ایجاد شده و در حال تولید است.

یکی از اهداف BASF از راه اندازی این واحد تولیدی، تقویت جایگاه خود به عنوان مهم ترین تامین کننده این نوع خاص از افزودنی ها بوده است. دلیل بنا شدن این واحد تولیدی در چین، سهم ۶۵ درصدی چین از بازار کل آسیا در مصرف این افزودنی ها است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا