اخبار

ایران پلاست سیزدهم از نگاه آمار/ چنانکه انتظار می رفت: زیر سایه سنگین سیاست

بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست دارای اعتباری شناخته شده در سطح منطقه و جهان است و با شعار  کسب و کار جهانی با ایران پلاست دوره سیزدهم خود را در روز پایانی تابستان آغاز خواهد کرد. 
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست؛ نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.
قدرت و توانمند شدن صنعت پلاستیک کشور تنها یکی از هزاران هزار مزایای برگزاری این نمایشگاه تخصصی- حرفه ای است.

 

ویژگی های 7 گانه سیزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست:
15 سالن تحت پوشش
31 هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی
فضای باز نمایشگاهی 3300 متر مربع
570 شرکت داخلی
35 مشارکت کننده خارجی
حضور شرکت های خارجی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، کره، هند ، چین
دعوت از بیش از 200 نفر از تجار خارجی برای حضور و بازدید از نمایشگاه

 

ریزش شدید مشارکت کنندگان خارجی نسبت به دوره های گذشته و حتی در مقایسه با نخستین دوره این نمایشگاه تحت تاثیر فضای تحریم ها دیده می شود. 

با این حال باید امیدوار بود حضور هیات های تجاری از بازارهای هدف صادراتی کشوردر نمایشگاه برای مشارکت کنندگان داخلی دستاوردهای خوبی داشته باشد. 
 

این نمایشگاه  31 شهریور تا 3 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا