اخباراخبار ویژه

ایران پلاست چهاردهم بالاخره برگزار می شود/ 19 تا 22 بهمن ماه

بسپار/ ایران پلیمر ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست دوره چهاردهم پس از سه بار تغییر اعلام شده در زمان برگزاری نمایشگاه به دلیل شرایط ویژه کشور و همه گیری ویروس Covid-19 تاریخ قطعی برگزاری نمایشگاه را 19 تا 22 بهمن ماه اعلام کرد.

نکته جالب توجه تاریخ جدید روز 22 بهمن است که همه ساله راهپیمایی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در آن برگزار می شود. هر چند مشخص نیست در سایه همه گیری کرونا، آیا این راهپیمایی امسال برگزار خواهد شد یا نه ولی در تاریخ اعلامی شرکت سهامی نمایشگاه ها این زمان 18 تا 21 بهمن ماه بود که توسط برگزارکننده به 19 تا 22 بهمن تغییر کرده است. 

در اطلاعیه نمایشگاه آمده است: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 19 الی 22 بهمن برگزار می شود

با حمایت ویژه دفتر رئیس جمهوری و دو وزارت خانه صمت و نفت، تاریخ چهادهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 19 الی 22 بهمن ماه اعلام شد.
به اطلاع متقاضیان محترم مشارکت کنندگان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست می رساند با عنایت به حمایت ویژه دفتر رئیس جمهوری و وزیر صمت و موافقت رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با برپایی نمایشگاه های تخصصی ایران پلاست  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، و همچنین نظر به بهبود نسبی وضعیت کرونا و نیز با عنایت به موافقت وزارت نفت جهت برگزاری این رویداد نمایشگاهی در صنعت پتروشیمی، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، تاریخ 19 لغایت 22 بهمن ماه را به عنوان زمان برگزاری اعلام کرد.
مقتضی است شرکت هایی که فرآیند جانمایی و ثبت نام را تکمیل و نهایی نموده اند، برای تایید حضور در این نمایشگاه می توانند از طریق ستاد اجرایی  با شماره تماس 44448216- 021و 09032961515پیگیری فرمایند.
همچنین، متقاضیان جدید حضور در نمایشگاه ایران پلاست نیز می توانند از طریق تماس با ستاد اجرایی، اقدام به ثبت نام نمایند.

با جستجوی کلیدواژه ایران پلاست اخبار بیشتر در این خصوص را در همین وبگاه بخوانید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا