اخبار

این هفته نبض صنعت پلاستیک در گوانجو می زند/ Chinaplas2019 و هر آنچه باید بدانید

بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه چایناپلاس این هفته سه شنبه 31 اردیبهشت ماه در گوانجوی چین آغاز به کار می کند و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت. 
خبرنگار گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر، همکار رسانه ای این نمایشگاه در ایران از محل نمایشگاه زنده گزارش هایی را در خصوص نوآوری های ارایه شده در نمایشگاه ارسال خواهد کرد. با این حال به نظر می رسد در سالی که نمایشگاه سه سالانه K در دوسلدروف آلمان اکتبر جاری برگزار خواهد شد، شاهد عرضه تازه های کمتر فناوری در چایناپلاس باشیم. 

 

سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی ChinaPlas امسال در گوانگجو برگزار می شود (این نمایشگاه سالانه که از نمایشگاه های پیشرو در سطح جهانی شناخته می شود یک سال در شانگهای و یک سال در گونگجو برگزار می شود.) تاریخ برگزاری این نمایشگاه 21 تا 24 ماه می یعنی 31 اردیبهشت جاری تا سوم خردادماه است. ساعت برگزاری نمایشگاه در سه روز اول 9 و نیم صبح تا 17 و روز آخر تا 16 است. 

 

گزارش های مفصلی را در این خصوص به زودی در همین وبسایت و همچنین شماره خرداد ماهنامه بسپار می خوانید. 

 

شرکت های ایرانی غرفه گذار در نمایشگاه به اسامی زیر و در غرفه های زیر جانمایی شده اند: 

(سمت چپ حروف شماره سالن و سمت راست آن شماره غرفه هاست)

 

پتروشیمی جم    10.2R21

پتروشیمی مارون   10.3K25

هلدینگ باختر   10.3A25

پتروشیمی امیرکبیر   1.2K61

هلدینگ خلیج فارس   12.2L61

و پارساپلیمر شریف 12.2K41

 

تجربه گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر به عنوان همکار نمایشگاه در ایران چندین نکته به ظاهر معمولی و کم اهمیت اما موثر را قابل توجه می داند: 

 

از قبل ثبت نام کنید

با ثبت نام از طریق وبسایت نمایشگاه به جای پر کردن فرم ثبت نام در محل نمایشگاه، می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید. همچنین به این ترتیب می‌توانید از تخفیف ویژه افرادی که پیش‌ثبت‌نام خود را به صورت آنلاین انجام دادند بهره ببرید.

 

برای بازدید خود برنامه‌ریزی کنید

برای استفاده بهینه از زمان خود در نمایشگاه ChinaPlas 2019 می‌توانید پیش‌تر از آغاز این نمایشگاه از طریق وبسایت، «فهرست شرکت‌های حاضر در نمایشگاه»، «جدیدترین و داغ‌ترین فناوری‌ها» و همچنین موضوعات طرح شده در «گفت‌وگوهای فنی یک دقیقه‌ای» را بررسی کنید و به این ترتیب موارد مورد نظرتان را یافته تا در نمایشگاه از آن‌ها بازدید کنید.

 

از ابزارهای کمکی ارائه شده برای بالا بردن مدیریت زمان خود بهره ببرید

ابزار MyCHINAPLAS شکلی از خدمات آنلاین است که جهت سهولت بازدیدکنندگان در این نمایشگاه ارائه شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند فهرست غرفه‌های مورد بازدید خود را در اختیار این ابزار قرار دهند و بهترین مسیر برای بازدید از همه آن‌ها را دریافت کنند. همچنین با نصب اپلیکیشن نمایشگاه CHINAPLAS می‌توانید همواره به آخرین اطلاعات پیرامون نمایشگاه دست پیدا کنید. در این اپلیکیشن فهرست کاملی از شرکت‌کنندگان به انضمام نقشه تعاملی نمایشگاه قابل دسترس است و بازدیدکنندگان می‌توانند غرفه‌های مورد نظر خود را روی این نقشه علامت‌گذاری کنند.

 

ثبت نام در رویدادهای همزمان را فراموش نکنید

در نمایشگاه ChinaPlas 2019 رویدادهای بسیار جذاب به صورت همزمان برگزار می‌شود که فهرست آن‌ها از طریق وبسایت نمایشگاه قابل دسترس است و بازدیدکنندگان می‌توانند با پیش‌ثبت‌نام (از طریق وبسایت) در این رویدادها شرکت کنند. امسال برای نخستین بار مسئله «بازیافت بسپارها و اقتصاد چرخشی» نیز به رویدادهای همزمان اضافه شده است و سایر رویدادهای همزمان شامل رویداد «نوآوری در طراحی»، «پلاستیک‌های پزشکی» و «Industry 4.0: کارخانه‌های آینده» است. اطلاعاتی از تاریخ و محل برگزاری هر یک از این رویدادها و همچنین خلاصه‌ای از مباحث ارائه شده در آن‌ها در وبسایت نمایشگاه قابل دسترس است.

 

از شبکه‎های اجتماعی برای اشتراک تجربیات خود استفاده کنید

نمایشگاه ChinaPlas در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، توییتر، لینکدین و فیسبوک حضور دارد که می‌توانید با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با هشتگ #CHINAPLAS2019 با متخصصین دیگر در این صنعت آشنا شوید.

 

و در نهایت برای بازدید از جاذبه های گردشگری شهر گوانجو، سومین شهر بزرگ چین اینجا را ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا