اخبار

بازار جهانی EPDM تا سال 2024 به 2/4 میلیارد دلار خواهد رسید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر طبق گزارش های منتشر شده توسط Transparency Market Research بیش از ۸۰ درصد اتیلن پروپیلن دی ان مونومر توسط شرکت های بزرگی نظیر Mitsui Chemicals، LANXESS AG، Kumho Polychem، ExxonMobil Chemical Company، The Dow Chemical Company و Lion Copolymer LLC تولید می شود. اگرچه در سال های اخیر بازار شاهد ظهور تامین کننده های محلی نیز بوده است، کسانی که قادرند رقابت پذیری هرچه بیشتری را در این صنعت ایجاد نمایند.

طبق پیش بینی های صورت گرفته توسط Transparency Market Research بازار جهانی EPDM تا سال 2024 به 4/20 میلیارد دلار خواهد رسید. این درحالی است که ارزش این بازار در سال ۲۰۱۵ تنها 2/63 میلیارد دلار بود. بنابراین، بازار طی سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۴ شاخص رشد CAGR معادل با 5/4 درصد را تجربه خواهد کرد. با وجود انتظار رشد این مواد، افتاخیز قیمتی مواد اولیه به عنوان مانعی بر سر راه رشد این مواد شناخته می شود.

در بین مصرف کنندگان مختلف این مواد، صنعت خودروسازی نزدیک به 40 درصد مصرف کل EPDM تولیدی در دنیا را به خود اختصاص داده است. در بین مناطق مختلف نیز آسیا اقیانوسیه با دارا بودن ۴۰ درصد از مصرف کل این مواد در سال ۲۰۱۵ پرمصرف ترین منطقه شناخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا