اخبار

بازار رو به رشد به کیسه های زباله ی پلاستیکی زیست تخریب پذیر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر در جهت درک و شناخت هرچه بیشتر جنبه های مختلف بازار بسته بندی های پلاستیکی زیست تخریب پذیر در حضور اکسیژن (Oxo biodegradable)، Persistence Market Research تحقیقات گسترده ای را در این زمینه انجام داده و مقاله ای تحت عنوان “بازار بسته بندی های پلاستیکی زیست تخریب پذیر در اثر حضور اکسیژن، تحلیل صنعت جهانی از سال 2013 تا 2017 و پیش بینی آن از سال 2018 تا 2026” منتشر شده است. با توجه به افزایش آگاهی های جهانی، انتظار می رود طی دوره ی مذکور تولید و مصرف این نوع از بسته بندی ها 4/5 درصد رشد داشته باشد.
بازار این نوع خاص از بسته بندی ها در سال 2017 حدود 3/637 میلیون دلار ارزش گذاری شده و پیش بینی می شود تا اواخر دوره ی 2026 به بیش از 1000 میلیون دلار برسد. حمایت هایی که دولت ها در جهت مصرف هرچه بیشتر کیسه های زیست تخریب پذیر انجام داده اند، به رشد تولید و مصرف این محصولات کمک بسیار زیادی نموده است.
در بین صنایع مختلف، صنعت داروسازی و بخش مربوط به سلامت بیشترین مصرف چنین بسته بندی هایی را به خود اختصاص داده اند. در بین مواد مختلف مصرفی نیز، پلی اتیلن ترفتالات بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده است.
در بین انواع مختلف بسته بندی،کیسه های مخصوص زباله بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده اند. مصرف این نوع کیسه ها تا پایان سال 2026 به 360 میلیون دلار خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا