اخبار

بازار ماشین آلات قالب گیری تزریقی در دنیا و چین تا سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟ / سالانه 5 درصد رشد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  در سال ۲۰۱۷ بازار جهانی ماشین الات قالب گیری تزریقی به خصوص در بازار آسیا، اروپا و آمریکا گسترش نسبتا خوبی را شاهد بوده است. خروجی این بازار در سال ۲۰۱۷ به ۸/۸ میلیارد یورو رسید. طبق پیش بینی های صورت گرفته بازار این مواد تا سال ۲۰۲۲ به ۱۰ میلیارد یورو می رسد. عمده ی رشد بازار این ماشین آلات در کشورهای آسیای جنوبی، چین، کره ی جنوبی، آمریکای شمالی و هندوستان خواهد بود.

چین همواره بزرگترین بازار ماشین آلات قالب گیری تزریقی را دارا خواهد بود. پس از سال ها رشد پایدار، با توجه به پیشرفت سریعتر صنعت خودروسازی و توجه به سبک وزنی، چاپ سه بعدی و بسته بندی، خروجی بازار این ماشین آلات تا دو برابر رشد می کند! طبق پیش بینی ها، ساخت ماشین آلات قالب گیری تزریقی بین سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ به طور متوسط هر ساله ۵ درصد رشد خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۷ صادرات ماشین الات قالب گیری تزریقی در چین به 1/67 میلیارد دلار رسیده و نسبت به سال گذشته رشدی 14/3 درصدی را نشان می دهد. این محصولات عمدتا در کشورهای ایالات متحده، ویتنام و هندوستان به فروش رسید.

از لحاظ نوع محصول، ماشین الات قالب گیری تزریقی تمام برقی در حال تبدیل شدن به پر مصرف ترین دستگاه ها هستند. در همین حال با ظهور نسل چهارم صنعت یا Industry 4.0 دستگاه های قالب گیری تزریقی هوشمندتر شده اند.

با هوشمندتر شدن دستگاه ها، در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۸ شرکت Borch Machinery Co., Ltd اولین کارخانه ی هوشمند خود را در Guangzhou با سرمایه گذاری ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون یوآن بازگشایی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا