اخبار

بازار پلاستیک‌های اکسترودری تا سال 2022 به 280 میلیارد دلار می‌رسد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، بازار جهانی پلاستیک‌های رانشگری طی سال‌های اخیر سرعت رشد بسیار زیادی داشته است. انتظار می‌رود طی سال‌های آینده نیز این رشد با سرعت بیشتری انجام گیرد. مزایایی همچون رسانایی حرارتی اندک و مقاومت کم در برابر اکسیژن و رطوبت، این رزین‌ها را به موادی تبدیل کرده که برای بسته بندی مواد غذایی مناسب باشند. در واقع بسته بندی مواد غذایی اصلی ترین عامل رشد بازار پلاستیک‌های قالب گیری محسوب می‌شود. علاوه بر این افزایش نیاز صنعت ساخت و ساز نیز یکی دیگر از دلایل اصلی رشد مصرف پلاستیک‌های رانشگری تا سال 2022 شناخته شده است.

طبق گزارش منتشر شده توسط marketresearchfuture.com بازار جهانی پلاستیک‌های رانشگری تا سال 2022 ارزشی معادل 280 میلیارد دلار خواهد داشت. با توجه به محاسبات CAGR شاخص رشد این محصولات از سال 2016 تا 2022 حدود 9/4 درصد خواهد بود.

شرکت‌های بسیار زیادی در بازار محصولات مذکور نقش بازی می‌کنند. ولی نقش تعدادی از این شرکت‌ها نسبت به سایرین، بارزتر می‌باشد. از جمله این شرکت‌های مهم می‌توان به  Desku Group Inc،  Halliburton Company، Excalibar Minerals LLC, P، S Extruded Plastics Mining Co. Ltd، Ashapura Minechem Ltd، Anglo Pacific Minerals، CIMBAR Performance Minerals، Kaomin Industries،  Andhra Pradesh Mineral Development Corporation Limited و Mil-Spec Industries Corporation اشاره کرد.

در این بین شرکت‌های نظیر AEP Industries Inc، Arkema S.ABemis Company, Inc،  Berry Plastics Corporation و Chevron Phillips Chemical با به کار گرفتن رویکردهای گسترشی در تلاشند تا محصولات خود را به محصولاتی بین المللی تبدیل کرده و آن‌ها را به همه جای دنیا ارسال نمایند.

در بین پلاستیک‌های مختلف، پلی اتیلن کم چگال بیشترین مصرف را در سال 2015 نسبت به سایرین به خود اختصاص داده چراکه این ماده کاربردهای بسیار زیادی خصوصا در صنعت بسته بندی دارد.

کشورهای آسیا اقیانوسیه پرمصرف ترین کشورهای پلاستیک‌های رانشگری شناخته شده اند. بازارهای رو به رشد کشورهای چین، هند و ژاپن بازار این مواد را در این منطقه به پیش می‌رانند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا