اخبار

بازار پوشش های ضد خوردگی تا سال 2022 به 31 میلیارد دلار خواهد رسید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر رشد صنعتی در سراسر جهان و اثرات سویی که خوردگی (Corrosion) بر بسیاری از بازارهای اصلی می گذارد، منجر به حرکت های مهمی به سمت رفع این مساله شده اند. طبق گزارش های منتشر شده توسط BCC Research بازار پوشش دهی ضد خوردگی در حال رشد و گسترش است. به عنوان یکی از این مهم ترین دلایل می توان به انتقال بازارهای تولیدی رنگ و پوشش از کشورهای توسعه یافته ی ایالت متحده و اروپا به کشورهای در حال توسعه نظیر چین و هند اشاره کرد.

با توجه به پیش بینی های صورت گرفته شاخص رشد پوشش های ضد خوردگی تا اواخر سال ۲۰۲۲ به 5/9 درصد خواهد رسید. با این شاخص رشد ارزش بازار این محصولات به ۳۱ میلیارد دلار خواهد رسید. این آمار و ارقام برای اولین بار تحت عنوان Anti-corrosion Coatings: Global Markets to 2022 منتشر شد.

پوشش های ضد خوردگی عمدتا در صنایع نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد. اما این پوشش ها در صنایع دیگری نظیر کاربردهای آبی، زیرساخت ها و تولید قدرت  نیز استفاده می شود. از جمله پوشش های مهم می توان به اپوکسی ها، پلی اورتان ها، لاستیک های کلرینه و آلکیدها اشاره کرد.

در گزارش منتشر شده شرکت های اصلی فعال در صنعت پوشش های ضد خوردگی شرکت های 3M، AkzoNobel، BASF،  Diamond Vogel Paints، Hempel، Jotun، Kansai Paint، Nippon Paint، PPG Industries، Royal DSM،  SK Formulations India، The Sherwin-Williams Company و Wacker Chemie معرفی شده اند.

در بین مناطق مختلف کشورهای آسیا اقیانوسیه با داشتن 2/6 درصد رشد تا سال ۲۰۲۲ بیشترین شاخص مصرف را به خود اختصاص داده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا