اخبار

بازار پوشش های عایق گرما تا سال 2026 میلادی به ارزشی بالغ بر 13.189 میلیون دلار می رسد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  طبق گزارش جدید منتشر شده توسط تیم تحقیقاتی پلاریس، پیش بینی می شود که بازار جهانی پوشش های عایق گرمایی در سراسر جهان تا سال 2026 به حدود 13189 میلیون دلار برسد.
در سال 2017، بخش پوشش های آکریلیک از نظر درآمد و بازدهی بر بازار جهانی حاکم بود.
در سال 2017، قاره آسیا و اقیانوسیه بیشترین سهم در بازار جهانی پوشش های عایق حرارتی را به خود اختصاص داد.
رشد سریع در بخش های تولیدی، ساختمانی و خودروسازی عمدتاً رشد این بازار را به دنبال دارد.
رشد نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی، بهبود کارایی و کاهش هزینه های عملیاتی دارد.
انتظار می رود افزایش برنامه های کاربردی و افزایش تقاضا از صنایعی مانند هوافضا و دفاعی، خودرو و حمل و نقل، باعث رشد بازار در دوره پیش بینی شده شود.
افزایش آگاهی در مورد ساخت و ساز ساختمان هایی با پوشش های دوستدار محیط زیست که توانایی ذخیره انرژی را داشته باشند موجب رونق پوشش های عایق گرمایی می شود. بازارهای نوظهور و پیشرفت های فناوری، فرصت های رشد را برای بازار پوشش های عایق گرمایی در سال های آینده فراهم می آورد.
انتظار می رود آسیا و اقیانوسیه در طول دوره پیش بینی بر بازار جهانی پوشش عایق گرمایی مسلط شود. رشد قابل توجه در بخش های تولیدی، خودروسازی و ساختمانی طی چند سال گذشته در چین ، هند و ژاپن به ثبت رسیده است که منجر به رشد بازار پوشش های عایق گرمایی خواهد شد. نیروی کار ارزان قیمت، در دسترس بودن آسان مواد اولیه و نیاز به بهبود کارایی عملیاتی در صنایع مختلف، موجب رشد بازار در این منطقه شده است. کارخانه های برجسته جهانی حضور خود را در کشورهای چین، ژاپن، هند، اندونزی و مالزی گسترش می دهند تا از فرصتهای رشد در این مناطق استفاده کنند.
پوشش های عایق گرمایی در صنایع مختلف خودروسازی، ساخت و ساز و هوافضا استفاده می شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا