اخبار

بازدید سرمایه‌گذاران روسی از بندر امیرآباد

بسپار/ایران پلیمر یک هیأت سرمایه‌گذاری از کشور روسیه با هدف افزایش مناسبات اقتصادی و توسعه روابط تجاری و سرمایه‌گذاری از بندرامیرآباد بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، گروهی از فعالان اقتصادی کشور روسیه در حوزه روغن خوراکی از ظرفیت‌های بندرامیرآباد بازدید و جهت افزایش مناسبات اقتصادی، با مدیرکل این بندر گفت‌وگو و رایزنی کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در این دیدار ضمن تبیین عملکرد و قابلیت‌های بندرامیرآباد به حجم بالای مراودات اقتصادی کشور روسیه با جمهوری اسلامی ایران با محوریت بندرامیرآباد اشاره و ابراز امیدواری کرد با مناسبات مطلوب سیاسی موجود بین دو کشور، روابط تجاری میان این دو قطب اقتصادی دریای خزر ارتقاء یابد.

محمدعلی موسی‌پور گفت: در هشت ماهه سال جاری حجم مراودات تجاری با کشور روسیه از مبداء بندرامیرآباد به بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار تن رسید که نشان از ارتباط خوب و همکاری مناسب بنادر دو کشور در حوزه تجارت دریامحور است.

بازدید سرمایه‌گذاران روسی از بندرامیرآباد

وی به ظرفیت ۸۵ هزار تنی مخازن نگهداری روغن خوراکی و کارخانه در حال احداث روغن کشی به عنوان پتانسیل‌های موجود در بندرامیرآباد اشاره و ضمن اعلام فرصت‌های سرمایه‌گذاری، یکی از اولویت‌های سرمایه‌گذاری این بندر را سرمایه‌گذاری در زمینه صنایع تبدیلی روغن خوراکی عنوان کرد.

ایسنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا