اخباراخبار ویژه

بازدید گروهی از مدیران صنعت پلیمر از دو واحد در تهران و شاهرود/ همراهی یک ارزش هم افزاست

بسپار/ ایران پلیمر گروهی از مدیران و پیشکسوتان صنعت پلاستیک کشور به همت عیسی غریبی کلیبر، رییس هیات مدیره شرکت سنی پلاستیک، روز پنج شنبه ششم مهرماه گرد هم آمدند و در سفری دو روزه از دو واحد صنعت پلیمر دیدن کردند.

این گروه ابتدا به کارخانه تولید چرم مصنوعی و زیره کفش تهران دلتا در شهرک صنعتی پایتخت رفتند و از نزدیک با فعالیت ها و فرآیند تولید یکی از بزرگترین و کیفی ترین واحدهای تولید چرم مصنوعی در کشور به مدیریت محمدرضا داورپناه آشنا شدند.

 

بیشتر بخوانید

 

گروه سپس به سمت شهرک صنعتی شاهرود حرکت و در مجموعه کارخانجات طب پلاستیک میهمان دکتر سعید ترکمان و همکاران وی بودند. مجموعه ای که با ارایه برنامه های تولید و توسعه خود (به عنوان بزرگترین واحد تولیدکننده ظروف یکبار مصرف، محصولات خانه و آشپزخانه و همچنین مادر و کودک، بازیافت و …) همراهان سفر را تحت تاثیر قرارداد.

بیشتر بخوانید

 

در این سفر کوتاه دو روزه، فرصت بازدید از آرامگاه دو عارف و صوفی بزرگ ایرانی بایزید بسطامی و ابوالحسن خرقانی و همچنین پیمایشی در جنگل اولنگ برای گروه فراهم شد.

 

چنین سفرهایی با حضور مدیران و صاحیان صنعت پلیمر و فعالین تشکلی، در کنار ایجاد فرصتی برای گپ و گفت های تخصصی و تبادل تجربیات در مدیریت واحدها، بستری برای ارتباطات متقابل عمیق برای دستیابی به اهداف مشترک صنفی را رقم می زند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا