اخبار

بازرس انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف ابقا شد

بسپار می نویسد، چهارشنبه  گذشته، مجمع عمومی سالانه انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف در محل سالن پارسه هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این نشست سه ساعته که با حضور اعضای فعال انجمن به حد نصاب لازم رسید، حمید صمدی رییس هیات مدیره انجمن از اعضای حاضر خواست تا ضمن معرفی همکاران تولیدکننده دارای مجوز های لازم جهت حضور و عضویت در انجمن، نقش فعال تری در نیل به اهداف و تلاش های مستمر انجمن در راستای احقاق حقوق این صنعت بزرگ و اشتغالزا به انجام رسانند.

رییس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف در ادامه با اشاره  به ارائه پیشنهاد برگزاری جلسه هیئت مدیره انجمن و اتاق بازرگانی در راستای الزام سازمان بورس اوراق بهادار به در اختیار گذاشتن مواد اولیه به شرکت هایی که عضو انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف می باشند، از پیگیری جدی در این زمینه پرده برداشت.

حمید صمدی گفت: با هماهنگی انجام پذیرفته با انجمن لوله و اتصالات در پی آنیم تا با اعلام میزان مصرف مواد اولیه تولیدکنندگان در بازه های زمانی سه ماهه و شش ماهه در گرید های گوناگون بتوانند مواد اولیه را بدون رقابت در بورس و با فیمت پایه خریداری نمایند و در این زمینه آقای مهندس پورقاضی پیگیر این پیشنهاد بوده و مقرر گردیده است تا کارگروهی در این زمینه تشکیل و از هر کدام از تشکل ها و پتروشیمی ها نماینده ای معرفی و تصمیمات و اقدماات لازم صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه مجوزهایی در انجمن ملی جهت نظارت بر سایت بهین یاب صادر گردیده و در این راستا بیش از 50 شرکت صوری معرفی و دسترسی ایشان به مواد اولیه مسدود گردیده است با انتقاد از عملکرد پتروشیمی ها بیان داشت: چرا پتروشیمی ها خوراک خود را با ارز مبادله ای دریافت ولی مواد را با ارز آزاد در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهند. ضمن اینکه نرخ محصولات صادراتی پتروشیمی به مراتب ارزان تر از نرخ این محصولات در داخل است و این امر صادرات تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف را با مشکل مواجه ساخته است.

رییس انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف از تصمیم این انجمن مبنی بر اجاره سالن اختصاصی در نمایشگاه ایران پلاست آتی خبر داد و ابراز امیدواری کرد همایش اکو پلاست با همت مهندس ساعت نیا در تیر ماه سال 1396 به بهتریت شکل ممکن برگزار گردد.

مهندس صمدی با اشاره به جلسات مستمر با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طی چند سال گذشته بیان داشت: چطور می شود 8 سال است که ظروف گیاهی تولید و تبلیغ میشود ولی سال گذشته تعداد اندکی از آنها مجوز فعالیت با شرایط ترکیبی را کسب نموده اند.

ایشان با بیان اینکه تا بحال در کشور حتی یک عدد ظرف گیاهی به معنای واقعی تولید نگردیده است از مسئولان و متولیان امر خواست از صدمات بیشتر به صنعت بزرگ ظروف یکبار مصرف دست برداشته و اذهان مردم بزرگمان را مشوش نکنند.

سپس آقای مهندس آل آقا دبیر انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف به صورت خلاصه به تبیین عملکرد هیات مدیره “انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف” در سالی که گذشت پرداخت
وی همچنین از زحمات آقایان “علیرضا حقگو” و آقای “شهاب آقایان” در مدیریت سامانه ی اینترنتی انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف تشکر کرد و افزود: ذیل مدیریت این دوستان وضعیت سایت انجمن به شکل مطلوبی متحول شده است و هیئت مدیره انجمن کمال تشکر و قدردانی از ایشان را دارد.

از دیگر دستورات جلسه ی مجمع عمومی “انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف” انتخاب بازرس بود. اعضا با اکثریت قریب به اتفاق برای یک دوره ی دیگر آقای “صمدی” را برای تصدی این پست تعیین کردند و آقای “مهدی محمدی” نیز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.  

در پایان و به سیاق مرسوم اینگونه جلسات، پرسش و پاسخ و بحث های پیرامونی قسمت دیگری از جلسه ی مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف را تشکیل می داد .

روابط عمومی انجمن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا