اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ بازگشت نمایشگاه PLAST میلان در شهریورماه جاری

بسپار/ ایران پلیمر از آخرین برگزاری PLAST – نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و لاستیک 5 سال می‌گذرد و این نمایشگاه امسال از 5 تا 8 سپتامبر 2023 (14 تا 17 شهریور 1402) در محل نمایشگاه Fiera Milano در Rho-Pero، میلان، ایتالیا برگزار خواهد شد.

به عنوان یکی از اختصاصی ترین پلتفرم‌های اشتراک گذاری آخرین فناوری‌ها، مواد و راه حل‌ها در صنعت، این نمایشگاه تجاری امسال بیش از 800 غرفه دار را برای ثبت نام جذب خواهد کرد و بیش از 34000 متر مربع از فضای نمایشگاه را به خود اختصاص خواهد داد.

 

بیشتر بخوانید: غرفه گذاران ایرانی نمایشگاه PLAST 2023 تا امروز

 

برگزارکننده نمایشگاه اظهار داشت که ده‌ها غرفه‌دار که برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت می‌کنند به همراه شرکت کنندگان چندین و چند باره، گواه روشنی بر جذابیت این رویداد است. برای مثال بازگشت غرفه‌های چین و ایران و اولین حضور گروه فرانسوی قطعی است.

ماشین آلات، تجهیزات کمکی و قالب‌های پلاستیکی و لاستیکی به عنوان هسته PLAST 2023 عمل می‌کنند که شش سالن را در بر می‌گیرد و بیش از 3500 گونه تجهیزات را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، نمایشگاه تجاری مواد نوآورانه و محصولات نهایی با فناوری پیشرفته را نیز پوشش خواهد داد.

به گفته برگزارکننده، سالن 9 و 11 به مواد اولیه، سالن 13 و 15 به اکستروژن (رانشگری) اختصاص دارد و غرفه داران قالب‌های تزریقی، دمشی و لوازم جانبی در سالن 22 و 24 متمرکز خواهند بود.

سه نمایشگاه ماهواره‌ای نیز دوباره برگزار می‌شود که سه زیربخش را برجسته می‌کند: RUBBER بر روی دنیای لاستیک تمرکز می‌کند، 3D PLAST بر تولید مواد افزودنی و فناوری‌های مرتبط با آن تاکید می‌کند و PLAST-MAT ​​بر پلاستیک‌های نوآورانه تمرکز می‌کند.

به لطف همکاری با ICE-Agenzia، منطقه StartUp نیز اجرا خواهد شد و راه حل‌های نوآورانه را توسط اپراتورهای نوظهور ارائه می‌کند. هم اندیشی‌ها (سمینارها)، کارگاه‌ها و ارائه‌های شرکت‌های فراوان فرصت‌های زیادی را برای تبادل ایده‌ها در اختیار متخصصان قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا