اخبار

بازیافت با کیفیت کنترل شده توسط Erema در نمایشگاه Plast 2018 به نمایش گذاشته شد

بسپار/ ایران پلیمر بازدیدکنندگان از نمایشگاه Plast 2018 قادر هستند کیفیت بازیافت دستگاه مدل Intarema 1108 T ساخت شرکت Erema را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

بسته‌بندی‌های پلی اتیلنی که دیگر قابل استفاده نیستند، به صورت زنده در Plast 2018 تحت بازیافت قرار می‌گیرند. بازدیدکنندگان قادرند کیفیت محصول بازیافتی را مورد بررسی قرار دهند.

واحد کسب و کار جدید شرکت Ereme به نام Powerfil اطلاعات جامعی را در مورد راه حل‌های فیلتر کردن محصولات مصرف شده و آماده برای بازیافت خصوصا PET به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

کاهش قیمت تمام شده‌ی مواد پسماند و تحت بازیافت قرار گرفته و قرارگیری آن در چرخه‌ی تولید مجدد به عنوان استاندارد شناخته شده‌ای در تولیدات بسته‌بندی محسوب می‌شود.

عملکرد آسان، درصد بالایی از خودکار بودن، دسترسی آسان به تمامی قسمت‌های دستگاهی و مهم تر از همه کیفیت بازیافت پایدار به عنوان معیارهای تعیین کننده‌ای برای یک خرید محسوب می‌شود.

در غرفه‌ی شرکت Erema فیلم‌های پسماند پلی اتلینی به صورت زنده بدون هیچ پیش آماده سازی، به قرص‌های با کیفیت زیاد تبدیل می‌شوند. دستگاه موجود در نمایشگاه مدل Intarema 1108 T بوده که قادر است بر اساس سفارش تا 600 کیلوگرم به ازای هر ساعت بازیافت انجام دهد.

واحد کسب و کار جدید شرکت Erema، powerfil، که برای اولین بار در plast 2018 شرکت می‌کند، اطلاعات جامعی را به بازدیدکنندگان در مورد جداسازی‌های مذابی (Melt filtration) می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا